Dont SHY

Salam...

entri kali ini pendek je...tak ada idea.Tp tangan gatal nak menaip jugak...ish ish ish! sangat GATAL! Tak sedar diri...assignment berlambak-lambak. literature review ntah bila nak siap..janji dgn prof.suleyman nak hantar pagi esok...eheee...70% lagi nak siap..CHAIYOK CHAIYOK!!!

Saya baru tukar gambar profile dekat FB.Memang FB adalah sejenis dadah.Tiap hari niat tak nak buka FB, di kala kerja yang menimbun macam ni.Tapi i bukak juga. Huh..

Sekarang saya tiba-tiba rasa malu bila letak gambar muka sendiri di FB.....Ntah apa apa ntah punya perasaan. Tiba-tiba gambar kucing jadi pilihan..kucing makhluk Allah yang sangat comel. Alahai, comel sangat. rase nak peluk2 je.

Esok jika saya rasa malu lagi,saya nak letak gambar Song Hye Kyo la.Haha.Ni sudah OVER!!! Kenal tak Song Hye Kyo? Ala yang jadi heroin dalam drama korean "Full House"..Dia sangat chantek bagi saya...bagi saya la..Anda? saya tak tahu la pulak. masing2 bercitarasa lain2. eheee...Terus nak upkan muka macam Song Hye Kyo. kihkihkih



Ok,nak tidur dengan penuh keCINTAan.Saya sekarang di landa virus 'We Got Married' versi Nickhun and Victoria...Jadi hati saya sekarang penuh CINTA.Malam ni baru tengok sampai episod 7. Nak cari lagi yang latest episod..siapa-siapa ada bagi tahu saya ye...sekian terima kasih..

 Saya CINTA...

2 comments:

akuvision said...

minat song hye kyo juge~

Nazifa M.Zali said...

yup!
dia chantek sgt~~

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers