Kembali

                                                Assalamualaikum dan Selamat Petang

Lama aku menyepi kan? Setahun menyepi dari dunia blogging. Korang perasan tak. Ke aku nie tak pernah wujud?Sobsobsob.Sampai hati korang!
Tapi aku ada aje kat facebook, kejap ada kejap tak ada. Macam chipsmore. Kau hade? Hahahaha

Well, sangat rindu dengan dunia blogging nie. Rindu kat sahabat-sahabat yang masih hebat dan semakin hebat menulis. Opss, skema ayat aku kan?Hahaha. Kalau korang perasan aku dah tukar header, itu hasil kreatif Mish. Thank you Mish. Sayang awak ketat-ketat. Heeee. Dah 2 bulan dia siapkan header aku baru aje naik kan hari nie. Huuhuhu

Kemana aku menghilang selama setahun nie ye? Ermmm.Actually, aku mengambil keputusan untuk berehat sebentar dari menulis blog kerana ingin memberi tumpuan pada pelajaran. Maklumlah masa tu tengah final semester. Alhamdulillah, sekarang nie dah habis belajar dan tengah berkhidmat di sebuah company swasta buat sementara.

InsyaAllah, Bulan 10 nie aku akan konvo untuk degree aku. Weheeeee :p


       Nota kaki: Bismillah, aku mula berblogging. Nak demam bila buat keputusan untuk kembali berblogging

5 comments:

Unknown said...

tahniah2.=) lama dah kot tak menulis... bila mula balik rasa mcm kekok.. he he he

U.Y.A said...

hai awek......

wanaryu said...

yeayyyy!!ahkak dah pulang =)

sayang dia!!!

CikNuryll said...

: same la kite..saya pun dah lama tak berblogging..almost 1 year ok.;) thanks if u can follow me back, http://nuryllasmahoney.blogspot.com/

krole said...

huhuhu dahulukn mne yg pnting dlu kan wak~ngee..tahniah yew

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers