Alahai...angan-angan je...

Bismillahi Rahmani Rahim...
Assalamualikum dan Salam Sejahtera...

Ni entri untuk tahun 2013 nak nak hujung 2013.hihihihi..kerlas kau jah! Taip entri setahun sekali.Next entri 2014 pulop ye.muhihihihi

Sungguh kehendak hati ni memang nak menulis lagi.Sampai mimpi mimpi terkapai kapai tangan sedang menaip Tapi kekerasan tangan ni malas nak menaip.*salahkan tangan* Nak kata ifa busy pun tak juga. Tapi busy la juga..Apa pun tak boleh! 

Ok! Ini bukan lagi angan angan..Semangat tengah berkobar kobar ni..nampak tak nampak tak.eheee

Ikan kerapu Ikan sepat, aku merapu apa yang aku dapat?? ce jawab!

Esok pulop kalo rajin. bye!

Nota kaki: Sempat je ber'muka buku' dan ber'tweet' ketuat... Jom follow twitter kite----> TwitterKu

6 comments:

.: iEyLa :. said...

hahahha...i pon skrang sebulan sekali pon susah...
rajin yunk!!

Nazifa said...

@ieyla

uwaaaa terharu...tengah nk rajin2 nie...

najihah sahami said...

ikan kerapu mati dikapak,
kau tak update esok aku sepak!!!

haaa..kerlassss pantun i kan. gerunnn tak? hee. welcome back sayang. jom la blogging balik. sunyi la ai sorang membebel. sobsss.

padin no said...

hhahaa memang rekod tu setahun sekali ekekee

Nazifa said...

@najihah

takotttt pantun u..seram i.hahaha

Nazifa said...

@padin

hahaha..mmg rekod la...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers