Pengorbanan

Salam Silent Readers...

entri kali ini menyentuh perasaan sket..tp tak byk pn..tak yah stand by tisu pn..ahakss..
apa Erti Pengorbanan bagi kalian...
berkorban segala-gala nya utk yg tersayang?
berkorban hanya utk memiliki nya?
tp selepas dpt memiliki, kita masih sanggup berkorban?
itulah yg situasi yg berlaku dlm percintaan..

pergorbanan dalam bersahabat pula bagaimana?
saya pasti semua org ada kawan baik kan..best friend..kawan karib..kawan sehidup semati...
saya pun ada..ramai..mereka selalu ada bila sy susah..sakit..
tp satu je sifat saya..
saya tak pandai mengekprestasikan (tol tah ejaan nie)ehee saya sayang kawan-kawan saya...
mungkin sifat saya yg tak banyak bercakap...pasif...membuatkan mereka rasa jauh dgn saya..
rasa saya tak memerlukan mereka..
sedikit pn tak..sungguh!
saya tak tahu nak tunjukkan perasaan sayang tue..
mungkin dengan itu bagi mereka.. kewujudan saya tak begitu penting...
sedih..sangat sedih..tapi mereka tak salah..
kerana ianya berpunca dari saya..
saya memang tak tahu nak tunjukkan yg saya amat sayangkan mereka...
membiarkan diri terluka..menangis sendiri itu pengorbanankan?
bila mendengar setiap berita gembira mereka..
saya turut gembira..
bila mendengar tangis dan cerita duka mereka..
sungguh..saya turut berduka..
hanya doa yang mampu saya titipkan utk mereka..
semoga mereka terus tabah..
sesungguhnya..saya tak pandai tunjukkan perasaan saya..

Maafkan saya~~
Saya Sayang Kamu Semua




2 comments:

Sharifah Farah Syed Mokhtar Al-Zawawi said...

Sob,Sob,Sob. Kenape ngan mu Ifa? Ade prob ke?

Nazifa M.Zali said...

ehee..xdop la..
saje nk tulis..
yg penting mu taw aku sayang mu k..=p

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers