Tag Dari Panadol_Mencari Identiti Blogger yang Hilang

salam everyone...

Bulan nak langsaikan hutang tertunggak dari Panadol nie. Sebelum saya mengundurkan diri dari arena blogging nie buat sementara waktu.(ayat touching).S0b s0b s0b...
Bulan ditag oleh nye sminggu yang lalu.Tapi tak ade masa lagi nk meng'post'kan nye..muahahaha..
Gomenasai Wahai Panadol ku sayang..muihihihi..

Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you

Jom terjah apa yang pelik,istimewa,buruk,baik,busuk,wangi dan macam lagi pasal Bulan..hikhikhik

1. Ireumi Nazifa Mohd Zali imnida (u..i speaking korea taw)...hahaha Bulan tue name glamor je..muahaha...

2.Ambitious AQUARIUS...87an...Perempuan..ade ke yg salah anggap jantina saya?(kerling kt Panadol...adoii,aku masih keliru dengan jantina mu).

3. Orang cakap saya sombong,muka ketat...heyheyhey...u! dont judge da book by it cover k!
    saya senarnye sgt PERAMAH..tp ambil mase nk adapt ngan ppl...

4. suka kaler PUTIH.tak tahu nape..mmg suke kaler PUTIH la...

5. suka makan tomyam,somtam,manggo sticky rice,satay and spaghetti...suka minum air kelapa,carrot susu and jus tomato.

6. single but not desperate! muahahaha

7. suka tido guna banyak bantal.ehee...

8. sensitive...bukan emo..cepat tersentuh la bkn emo...tapi selalu nye pendam je bkn emo..lame2 ok dan tak ingt pn hal tue.

9. Saya sangat suka KUCING..SANGAT! bagi ku cat is adorable pet...tp heran kenapa Phia(rumateku) sgt   tak suka kucing. bile kucing masuk je bilik kitorng dia menjerit bagaikan histeria..hihihihi

10. Ada tanda parut di dahi.kesan cakaran kucing.nak tahu cerita mcm mana boleh kene cakar. Sila baca entri yg lepas.muahahaha


11. Saya sangat suka TIDO. Jika diberi pilihan antara tido dan MAKAN. Saya pilih DUA2..ngokkngekkss la ko nie Bulan..ahakss

12. Die Hard Fan Of SUPER JUNIOR...Adoi, nie yg lemah nie...tgk muka Jambu dorang boleh wat i kelu  u...auwww...comel sgt. mcm anak ikan je..hikhihkhik rase nk gigit2 je..

13.pengguna setia Maxis. dah bertahun-tahun guna maxis. tak pernah terfikir nk ber'hijrah'..even kdg2 kwn2..merungut.."mahal la nak sms ko ifa,tukar la celcom.."..muahaha..ko yg nk sms aku kan?nape aku lak yg kene tukar.aku sms ko celcom pn tak bising.hahaha

14 .saya Kakak kepada "Aiman tak kisah".."Bulan tak kisah"...ahakss...saya mmg jenis yg tak kisah.mksd nye bukan kepala angin la..bukan jenis nak suh org ikut kepala kite je..saya jenis sempoi..tak nak bagi sudah!..tak nak bagitahu sudah!...tak nak kawan sudah!..Ade saya kisah?eheeee

15.Suka makan aiskrim..senang2..HANTU aiskrim..

16. berdarah campuran...Thai dan Malay..tp jiwa ku lebih kemelayuan..ahakss..anok jati KELATE.ehee

17.semua perkara yang saya cuba..sampai 3 kali je..contohnye,kalu saya sukakan seseorng.saya bagi hint sampai 3 kali je.then haihaibyebye la..eheee

18.Kecik-kecik berangan nak jadi pramugari..hahaha..tp pendek..ketinggian tak cukup..

19.pengguna setia Dettol..sejak kecik lg..tak de ong ngan sabun lain.

20. currently habit,suka makan burger yang abg kt cafe hafsa buat.sampai abg tue pn jatuh hati ngan i. tersipu-sipu dia bile i dtg beli burger dia.muahahaha

DONE!!!

nk tag sape ek..ramai sgt 25 org..sy gtaw kt shoutmix la ek..randomly


enulwanie
shfarah
dark half
joe pacak
zaer
gayah spears
sue manja
nad soso
wan hazel
intan junsu
botak
krole
aibaks
mish
kak izan
kak ellen
sembang
ron'ak
mia


tak tahu da nk tag sape lg...


sekian~




12 comments:

Gayahspears said...

aku da buat n3 nih.. panadol n misssenget tag :( xnak buat da :( huhu sory ya..

p[A]n[A]d[O]L said...

erkk, done?
apsal br 20 tue beb?
mn lagi 5..??
ahhaha

apapun, thanx la coz da wat..
its to close2 relation our in world blogging diz..haha ^-^

SiBulan said...

@gayah cun
xpe doh.."Bulan tak kisah"
ko da buat xpe la...ehee
xkn ko nk wat tiap kali org tag ko kan?ehee

SiBulan said...

@panadol
ala yunk..i xknl ramai org la..
muihihihi...
nk bg smpai 25 pn jenuh aku fikir nk tulis pe..ahakss
thanks ye darl..syg ko!
ehee

Dark Half said...

hee..aku pun kena tag ngan cik panadol n bulan. nanti aku buat yek? btol kata panadol.mana lg 5 random things?x aci! undone!hahaha

SiBulan said...

@ dark half

haaha..jenuh aku nk fikir pe nk tulis..
nie hah lg 5 random things sal aku..spesel tok ko dark..

21.cun
22.cute
23.comel
24.yeppeo
25..last...masuk bakul angkat sendiri..

hahaha..
aci?done?
yeah beb...

~~su manje~~~ said...

adoi utang dulu ek.....sis bulan su manje sinpan dalam draf dulu.....thanks...

SiBulan said...

@ su manje
ok su..xyah rushing2 sgt k..
ehee

enuLwanie said...

nnt ada ms, enul buat ek..
mlm ni maybe.

SiBulan said...

@enuLwanie
okie dokie dear...
take your time~

in☂an Jun$u said...

erkk...byk gile soalan kne jwb!huu~

xpe..tag noted.akan diambil tindakan segera! :p

SiBulan said...

@intan junsu
okie intan..
take ur time k...=)

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers