Cinta Sempurna

cinta sempurna...

ape yg korang paham dengan cinta sempurna nie?

kita kah yang perlu sempurna kan cinta? 

atau

cinta yang menyempurnakan kita?

cinta sempurna...membawa pelbagai maksud dan pengertian
bagi setiap individu. masing-maisng ade pendirian tersendiri.

bagi Bulan...kita yang menyempurnakan cinta tue. kita yang mencorakkan cinta tue.
kita juga lah yang menentukan rentak cinta tue. jadi,segalanye terpulang kepada
kita sendiri utk menentukan mencorakkan dan menyempurnakan cinta kita. kalo bulan terima seseorang dalam
hidup Bulan bermakna Bulan sudah bersedia utk menerima kekurangan dan kelemahan nya. =)

tiap manusia nie tak ade yang sempurna. masing-masing ade kelebihan dan kekurangan masing-masing.
jadi,sebagai pasangan kekasih atau suami isteri, kita saling bergantung antara satu sama lain.
saling melengkapi sesama sendiri.

ape yang kurang pada pasangan, kita lah yang harus melengkapi nye.tak gitu?
tak usah mencemuh atau merungut dengan kekurangannye. kalau mahu mencemuh atau komplain
sikap nye yang begitu begini kenapa kapel or kawen ngan nye? tak gitu?

eheee..sebenarnye,suda tak ade idea nk menulis entri..tadi tgk drama kt tv.tajuk 'cinta sempurna'.
tue yang dapat idea nak tulis entri malam nie.ahakss


pssttt~ tiada cinta yang sesempurna dari cinta Ilahi. =)

12 comments:

shada wentz said...

huu..rajen nye bulan update entry.

cinta sempurna=cinta illahi.

:DD

Almy said...

tomeynyer kucing.. :-D

fatin hanani said...

hehe yew... apa kurangnya pasagan kita, kita harus mlgkapinya..hehe bgitu sebliknya..xsemua pasagan smpurna spnhnya :D

kobEj0rdan~ said...

cinta itu ada
terpulangla pada kita bagaimana utk menyemarakkannya:)

najihah sahami said...

ahaksss..btol tu geng jiwang...terima seadanya. buruk baik, canang bersama, gerenti bahagia. wow!

akU GaDis said...

setuju!! tiada cinta yg sesempurna cinta illahi ^^, hik3

Bulan said...

@ shada

bosan duk umah..time ade idea..bulan tulis je.ehee

Bulan said...

! almy
nie msti suke kucim gak nie.ehee

Bulan said...

@ fatin hanani

yup2..tol tue dear.ehee

Bulan said...

@ naz
tol naz..cam ade experience je nie.ahakss

Bulan said...

@ mish
geng jiwang? se geng la kite mish.
tp kdg2 je..time meroyan.ahakss

Bulan said...

@ aku gadis

yup dear.tol3!

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers