Saya nak jawap nie...

sy sayang awk...

semalam awk tanye sy..."sayang tak kt saya?"
saya tak pasti awak serius or tak. tapi saya dapat rase kan
yang awk hanya main-main.sebab tue la sy tak jawab.

tapi saya nak jawab jugak...saya jawab kt sini ye. tak pasti awak ade mase nak bace ke tak.
"saya sayang awak...tapi tak pasti syg sebagai kwn or lebih dr itu".

sy tahu masih terlalu awal utk semua ini.
awk pn da berubah skang.tak seperti dlu. tak mengapa sy faham.
kdg-kdg ianye menyedihkan sy.tapi sedih tue jap je.

saya tahu awk suke berkawan. dan kita pun hanya kawan...



10 comments:

Far8 budak baik said...

ngamm ngamm
u jump i jump haha =P

NOOR FATIN said...

alalala comelnya kucing tuu

dak eina said...

alololow jiwang lak ifa nie...huhu semoga berbahagia k! :)

najihah sahami said...

waa..sayang.mlm ni ley gosip ni. msg ek. tettt....hehehe

Bulan said...

@ far8
ahakss..xde la sampai jump2.
tak sanggup i.ahakss

Bulan said...

@ fatin
aah comelkan?

Bulan said...

@ eina..
ehee..sesekali jiwa..
xbest pn eina..tak bahagia pn..sakit jiwa ade la.ahakss

Bulan said...

@ mish

ehee...xde pe la mish.
perasaan je mish.bile da kuar nie ok la nati..terus lupe.siap ngan org nye skali i lupe.ahakss

Pendekar Berkuda said...

ehem2...hiks hiks hiks...

Gayahspears said...

terkedu lak

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers