Mati itu Pasti....

Salam semua...

Sakit nie datang tiba-tiba. Mujur time tido sakit nie tak wat hal. Mcm taw2 tuan dia nak tido kan.

mesti ade yang tanye Bulan sakit ape...

Sebenarnye Bulan nak bagitahu pun Bulan tak tahu sakit pe.
Nie kali ke 4 sakit tue datang sejak tahun lepas. Dia dtg pun tak bagi salam.
Terus sakit di bahagian pinggang. Sakit nye...Allah je yang tahu.
rasa seperti pinggang nie di tikam2 ngan bende tajam. tak boleh nak luruskan badan.
Tak dapat Bulan huraikan dengan kata-kata.
Andai sakit ini seperti sakit ketika nak bersalin.
Bulan sangat lah terhutang budi ngan mama yang melahirkan Bulan dan adik-adik.

Mase sakit nie datang Bulan mintak satu je ngan Allah...
kalo DIA sayangkan Bulan...cabutlah nyawa Bulan mase tue gak..sebab mmg Bulan tak leh nak tahan lagi sakit tue...Bulan dah tak nak menyusahkan family,rumate dan kwn2 yg lain.
pernah sekali sakit nie datang mase bulan kt umah. sampai pengsan. abah bwk pegi hospital terus.
Diri nie...memang tak dapat nak tahan kesakitan tue.
Doktor suruh x-ray lagi. Nie kali ke 3 xray. Da tak larat nak hulur tubuh utk x-ray.

Tapi, Alhamdullilah. sakit nie bukan selalu datang...dalam tahun nie.nie kali ke 3...sakit nye lame gak..seminggu pinggang nie sakit.

Mungkin nie ujian dari Allah s.w.t utk hamba nye..Alhamdullilah,dengan family dan sahabat di sisi. Bulan boleh survive lg. Dorang tak biarkan Bulan tanggung sakit nie sorang2.


Mati Itu Pasti. Pape pun senyum je...Mcm gambar nie.eheee
adesss~

Wasalam

14 comments:

Ellen said...

dik, harap adik bersabar ya..semua tu dugaan dariNya...tapi adik kena buat cek up betul2 tau, baru tau amacam cara nak bagi ubat..
Mati tu pasti tapi semua itu kehendakNya..akak doa adik cepat sembuh ya..

nazirulhazwan~ said...

den pon xkan biakanko sakit sorg bulan. kite ni da mcm abg ngn adik. ke kakak ngn adik?

chill k babe.ujiann tande Allah sygkan kite:)
klu ade mase dgr lagu rahmat ujian ea babe. den slalu dgr lagu tu utk tmbh semangat yg kadang da abes da:)

najihah sahami said...

bulan sayang, sakit tu penghapus dosa. jangan putus asa ek sayang. be strong. love u!

Nailofarhazirah said...

be strong ye.. stiap perkara yg terjadi, ad hikmahnye.. berusaha seterusnye berserah pd Allah..

AngahSayang2314 said...

bulan setiap yg hidup pasti akan matiiiii..... itu pasti

caliph shuriken said...

kcian awk.. smoga cpat sembuh ^^

suzie rahman said...

tabah yer bulan hadapi cubaan yang allah bagi kt bulan.bulan insan terpilih, klu bulab xdpt hadapi allah xkan bagi..

Bulan said...

@ kak ellen

thanks akak..sayang akak

Bulan said...

@ naz

thanks naz..ang la abg @ adik dunia akhirat ku.muihihihi
thanks 4 da support

Bulan said...

@ mish

love u syg =)

Bulan said...

@ nailofar

thanks dear =)

Bulan said...

@ kak ngah

ye kak..mati itu pasti =)

Bulan said...

@ caliph

thanks..doakan ye =)

Bulan said...

@ suzie

u with me rite?
ehee thanks suzie =)

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers