Saya Tak Marah....

entri bukan marah

nie entri bukan marah.siyes!bukan marah.Betol! entri bukan marah seperti tajuk kat atas tue.

perenggan pertama sedikit emo.sedikit saja ye.hahaha.eh! nape gelak.kan tengah sedikit emo nie.

Bulan nak tanye korang la.ape perasaan bile orang mungkir janji dengan kita?
marah?terkilan?terasa hati?sakit hati?

perenggan seterusnye juga sedikit emo.sedikit saja ye tuan dan puan.

siyes sy cakap.kalau orang mungkirjanji atau lupa pada janji nye.sy betol-betol
terkilan atau terasa hati.ok!bukan marah k.seperti tajuk entri.bukan marah.cuma sedikit emo.

perenggan seterusnye juga juga sedikit emo...ehem ehem.sedikit jaaaa~

Bulan tataw la apa yang dia cakap tue merupakan satu janji ke tidak. tapi ape yang dia cakap tue
membuatkan sy tertunggu-tunggu sehingga la sekarang.itu dinamakn janjikan? kerana ayat itu membuatkan sy tertunggu-tunggu.walaupun tiada perkataan tunggu yang diucap atau disebut.janji ape? tak perlu la disebutkan di sini.ianya tak penting.

perenggan ini sudah tidak emo lagi.

Bulan faham.pemikiran tiap individu semua tak sama.mungkin pada mereka, selagi perkataan janji itu tidak disebut.ianya bukan lah sesuatu janji.even maksud tersiratnye adalah sebuah perjanjian. tapi sy sendiri,tak akan sebut perkataan janji atau maksud yang seangkatan dengannye if  sy tak mahu berjanji. Bulan tak suka buat orang tertunggu-tunggu.sebab Bulan sendiri pun tak suke jadi penunggu.*cm hantu laks ek*
tak mengapa lah. mungkin dia sibok.banyak kerja.sy faham.angguk angguk angguk. mungkin baginya itu hanyalah janji pada seorang sahabat biasa.bukan lah sesiapa baginya.yang tak perlu dia titik beratkan. sekian entri bukan marah.


*peace no war*

psstt~~ muke Bulan tue tak cam orang marah kan? Kawan Bulan cakap,Yanie name dia. Dia nak jadi cam Bulan sbb cool je...tak mudah melatah or nak marah.tapi dlm hati..cett! rase nak sepak jerk.ahakss

10 comments:

♥-- emieysandra --♥ said...

buat pe marah2, tmbah kedut je..huhu ;)

najihah sahami said...

wahh...jgn marah yunk!!!!i takut law u marah. ahaks~

bungakuning . said...

jangan marah . happy2 jek . hehe :)

Bulan said...

@ emiey

ahakss..i xmrh yg dear..takot gak berkedut nie.eheee

Bulan said...

@ mish
u takot mish?u penah tgk i marah ke?
muihihi

Bulan said...

@ sarah

yup dear..hepy sokmo!

NOOR FATIN said...

jgn marah2. cool sudah :)

suzie rahman said...

kikiki..bulan jgn emo2 taw

Al said...

kadang-kadang de org janji wat main-main je
tp yg sorg lagi serius
so bl janji x kunjung
yg sorg lg tu mst x puas ati

jalan terbaek
g bterus-terang je psl tu
br leh tau keadaan sebenar

caliph shuriken said...

marah itu x baik utk ksehatan, hukk...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers