Shopping!!

Salam...

Lame tak update.eheee Busy busy tak busy.saje memBusykan diri. Balik clas tengok katil dan kekasih gelap i tengah baring. I pun nak baring-baring jugak.Ahakss
Wokeh,Entri nie Bulan tak mo membebel.saja nak tunjuk gamba Bulan berdatim ngan tersayang.Eheee
10hb hari tue mama ke Melaka sebab ade kenduri kawin. So,mase Bulan nak balik uia 12hb dia tak de kat umah. Sedey woo...sebab nak balik uia tapi mama tak de.tak leh nak pelok ciom.huhuhu.
So,13hb tue pas habis settlekan semua hal-hal kampus Bulan keluar jupe mama kat Masjid Jamek. Kebetulan mama cakap dia nak ke KL.Kami p shopim kat sane.eheee Erm tak mo cite banyak2.Lagipun korang tak bace.ahakss

Mama & Angah

Dgn Irah





psstt~~ malu kt Mish.teringat mase malam 12hb.mula-mula sampai uia.huhuhu



11 comments:

eRza farEeha said...

wah..shopim..:)

azwa_amani said...

wahhhhhhhhh bestnyerrr :)

najihah sahami said...

ow..p jumpe mama u xbgtau i ek. hehe.
jeles2 u p shopping..sob2...

psst~
nape malu ngn i yunk??hahahaa.its ok lalink..secret tu.
:P

Gayahspears said...

wah.. u suping ape bulan???

aibaks said...

wa..best nyer bershoping...jalan2 kat melaka.. awat tak ajak?

princeduyong said...

deting ngan mama...;)

eiela said...

bestnya shopping.. lagi satu makan KFC. hehe

Latest Entri :
1) Asma Oh Asma
2) Pertandingan Pantun Paling Menarik

toyolkiut said...

best kan dpt shopping..
ada duit semua jd..

Mohd Firdaus said...

shoping x ajak pn..

AngahSayang2314 said...

cedapnyer kepci tueee

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

nk ikutt jugak p jenjalan:D

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers