Berakhir di January


Berat bebanku…
Meninggalkanmu…
Separuh nafas jiwaku…sirna

Bukan salahmu…
Apa daya ku…
Mungkin benar cinta sejati
Tak berpihak pada kita…

Kasihku…
Sampai di sini kisah kita
Ku takkan tangisi keadaannya
karna kita berbeda…

Dengarkan lagu lagu rindu…
Memori rintihan hati ini
Kisah kita berakhir di…
Januari

Tak salahkan share something ngan korang.

I love one guy. Jangan tanye kenapa sy suka dia. Cinta itu Buta. Sehingga sy buta menyintainya. Orang tanye kenapa sy suka dia. Memang sy tak mampu nak jawap. Sy tahu sy suka dia bila sy resah tiada panggilan dari dia, rindu bila tak dengar suara dia.sy nampak dia je selama nie. kejar dia je selama nie. sanggup buat apa je untuk dia. tak ada apa-apa perjanjian hati antara kami. kami hanya KAWAN. kalo mulut sy, itu lah yang sy jawab 'kita kawan'. tapi hati sy lain. sy sayang dia lebih dari seorang kawan. dia lelaki kedua dalam hidup sy yang sy sayang selepas ABAH. tapi bagi dia,sy hanya seorang kawan sama seperti yang lain. tak pe, sy tak putus asa. sy cuba lagi dekati dia. sehinggakan sikap dan cara sy membuatkan dia rimas dgn sy. Ya,memang salah sy. mungkin cara sy salah. itu sy tahu dan sedar. tapi...sy tak mampu nak elakkan sikap tue. bimbang takut kehilangan dia. hinggakan satu masa,dia ckp dia tak boleh ikut cara sy. dan dari situ sy rasa sy kehilangan dia. Ya,sy sudah kehilangan dia. maafkan sy dengan sikap dan cara sy.maafkan sy kerana mencintai awak.

"letting of someone go is hard, but holding on to someone who doesn't even feel the same is much harder. Giving up doesn't mean you are weak. It only means that you are strong enough to let him go."

pssttt~ pernah tak dalam dilema macam nie. sakit kan? rasa mcm disiat-siat je jantung nie. kalo nangis rase macam sesak nafas je. harap ini sementara aje.

11 comments:

.: iEyLa :. said...

be strong dear...

Afiq Bukhari said...

sabar yer cik bulan.. kumbang kan ramai :)

annur said...

huhu. tak pe la cik bulan,, bunga hanya sekuntum.. kumbang banyak lagi... erk.

caliph shuriken said...

jgn cedih2 ok, nti cari oppa lain ^^

~syazwanie~ said...

i know its hard dear..
but nothing we can do...
let's time heals everything...

be strong ok..

dak eina said...

lagu nie best ^^,

eRza farEeha said...

yunk...bzykn dr..tbhkn hati ye..

Effa CuRio said...

be strong cik bulan.. ;)
cinta xsemestinya memiliki..

najihah sahami said...

eifa..be strong k. lebih bahagia kalau kita lepaskan...i can understang ur feelings..hurm..love u fren!!

Gayahspears said...

mmg cinta itu buta!!! aku phm ape perasaan ko skrg, sabar jelah k.. lame2 perasaan tu akan hilang dgn sendirinya.. muahaha,cayam ko!!!

faerdlie bartowski said...

itu la dinamakan perasaan.. sabar je la.. bintang still banyak g kat langit tue... bulan cuma satu...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers