Kita berbeda...

Banyak perbezaan kita.

aku miskin kau kaya

aku pendek kau tinggi

aku bendul kau pembuli

aku suka kau tak suka

aku comel kau buruk

tapi satu yang membuatkan aku tertumpu pada kau. sebab kau....



curik HATI aku!!!

wess!!!

bak sini HATI aku balik!!!!

sebab kita banyak bezanya...kita duduk sama rendah itu samanya kita.Tapi bile berdiri kau tinggi dari aku.


20 comments:

najihah sahami said...

ehemm..nice entry la tayamm!!

Bulan said...

@mish
ahakss.yum,xde idea nk tulis entry.
syok dgr story rumate i tue yg terhasilnye entri nie

starsyeea said...

waaaaa...pencurikkk!!!

heh...:)

Zaer!! said...

Saya gemuk,hitam,rongak,tuli,bisu dan bendul.Kita memang sangat berbeda.hikhik!;p

Bulan said...

@ starsyeea

pencurik kan?jom kite report polis.ahaks

.::zaimah::. said...

sweet sgt :)

Bulan said...

@ zaer

gemuk itam tue stuju sgt.
tp yg tang tuli bisu bendul rongak tue...ermm tol ke?ahakss
rasenye dgr n ckp boley je.ahaksss

Bulan said...

@ zaimah

sweet dear?
adess pe yg sweetnye.ehee
thanks 4 da compliment ;)

Pendekar Berkuda said...

bedanya kita..

aku hitam kau puteh~~

aku berkuda kau berjalan kaki~

miyahahaha...

Bulan said...

@ pendekar
hitam ke pendekar?ahakss
mne taw bulan ade kaki?
muihihihi

Izan Ishak said...

bulan sayam...tang curi hati tu best walaupun kau n aku jauh berbeda... hikhik..

iszieylyanziy said...

siapakah yang mencuri hati tu! tett! :P

n!da said...

amboi3. sape tu ye cik bulan? hehehe

KUREKURE COMEL said...

nice...

Afiq Bukhari said...

admire kat seseorang ker? :P

Bulan said...

@ kak izan
ehee..akak sayam!

Bulan said...

@ is

tettt!ehee

Bulan said...

@ nida
ehee.dia seorg lelaki

Bulan said...

@ mina

thanks dear!

Bulan said...

@ afiq
ehee..tettt!

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers