Home Sweet Home::dah selamat sampai rumah


Alhamdulillah.. dah sampai rumah pagi nie.. pukul 5 dah sampai dengan menaiki Ekspress Mahligai laju macam roket. Terkejut Abah Bulan call cakap dah sampai.Awal giler!Katanya.Eheee.

Terlerai rasa segala rindu, penat, serabut, dan macam2 lagi sepanjang 3 bulan berjauhan...Cewahhh jiwang plak pagipagi buta nie. Korang mesti tengah membuta lagi kan?Tak ada orang nak layan Bulan la nie.Hukhukhuk

Apa plan hari nie?Nak kemas baju yang bersepahsepah tue. Sebab bilik Bulan baru siap renovate. Eheee Tengahari sikit lepas lunch nati Bulan online ye sayamsayam.

Ermm.. itu jea untuk pagi ini...ececece..bajet ade lagi entri pasni untuk hari nie kan? InsyaAllah,ada idea Bulan update nati ye.Papai!

Psstt~~~ nak menikmati suasana rumah dulu..Mama beli almari baju baru kat Bulan. Ohyeah!

12 comments:

Farah Shamsudin said...

selamat sampai..:) rehat lah dulu k..

Yan said...

dah tak beranai nak suruh my parents datang or balik naik bas.. macam2 difikirkan. tp kalu dah terpaksa, nak wat cam ne kan..

najihah sahami said...

alahai sayam..syoknyaaa..jeles..:(

eRza farEeha said...

wahh..kite bersme dirumah..yeah2!

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh! slmt kmbali ke klate. ahaks! XDD

cOnfuSeME said...

arghhh..jeles2..bru nk exam nih...:P

Bulan said...

@ farah

thanks dear ;)

Bulan said...

@ kak yan

aah akak.abah pn x bape nk bg blik sgt kalo cuti x lama

Bulan said...

@ mish

ala u balik gak kan?

Bulan said...

@ erza

hahaha.oh yeah!

Bulan said...

@ comel

eheee.xnk jupe ke comel?

Bulan said...

@ ngekss

hahaha.sila jeles laju2

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers