Selamat Membesar Confuse:: Tua sudah

Assalamualaikum....

Hari nie Hari kelahiran yang ke- 23 sahabat blogger Bulan iaitu Confuse aka Ngeks

Happy Birthday sayam!!!
Muahmuahmuah


  • mulamula kenal dia.dia nie pemalu sangat.nk angkat muka pun tak terangkat.pastu kami jupa buat kali kedua pergi tengok wayang. Hahaha Mai ai tudia.cakap...banyak wooo.

psstt~  friendship forever 

13 comments:

ann dhaniah said...

happy birthday to bulan's fren ;)

Bulan said...

@ann dhaniah

Thanks dear ;)

.: iEyLa :. said...

happy birthday ngek..
bosan lagi t msg je ktrg ek..hakhak..

psstt: yunk..bufday i xnak wish in advance ke??huhu

apik pehe said...

hehe..epi besday mek kompius...

Cekodok said...

kalo dekat ni gua nak antar cekodok sebagai adiah.. haha

sarah mohamad said...

happy birthday to her. sebaya dengan saya lah bulan. hiks

eRza farEeha said...

hepy birthday confused ngek..

cOnfuSeME said...

haha...demm...asal bocor rahsia umo i...haha..abis la apik tau...:P

besar sgt tu gmbo...malu i yunk..cun cam u xpe la gak..hehe...(bising la pokcik suffer tu tgk gmbo ni...:P)

thanx ye...muaahh2...:P

cik ayin said...

hepi besday too :)

najihah sahami said...

happy birthaday confuse sayam!!

FariehanIbrahim [LBC] said...

moga mkin besar, mkin dia xconfuse da..heee :pp

anym dan dunia said...

may Allah bless her :)

~Aku Usahawan~ said...

heppy besday..

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers