Berita: Dua beradik peluk kekasih

Salam semua.

Terkejut baca newspaper suratkhabar hari nie.MashaAllah,ape punye anak la mereka nie ek. Memalukan ibubapa sendiri. Nasib baik mak dorang nie tergerak hati nak jenguk si anak nie kat bilik. Ntah ape yang dorang buat kat belakang ibubapa dorang nie.Kalo bawak masuk lelaki dalam rumah dah berani lebih dari tue?!..Fikir lah sendiri yea.

Nak tahu berita selanjutnya PICIT

Bagus jugak si ayah nie buat laporan polis.Padan muke! kompem tak buat lagi dah.Tapi tak tahu la kalo masih tak insaf.

Ermm.nie sekadar peringantan sesama kita. Setiap kali nak buat benda-benda terkutuk tue cube bayangkan wajah ibu kamu yang 9 bulan 10 hari bawak perut boyot ke sana sini.Cube ingat wajah penat ayah kamu tiap kali dia balik kerja. Tak kesian kat dorang ke?

9 comments:

Afiq Bukhari said...

astaghfirullahallazim~!

Fiqah Alias said...

ish3..dunia akhir zaman..macam2 laa..ish3..

startstopkid said...

dua beradik tu yg xfaham.

najihah sahami said...
This comment has been removed by the author.
haniey said...

eee memang teruk..berani sampai wat balik umah..ish2

cik blablabla said...

aishhh..ape laa

Atika Natasha said...

huhu...kal0 ni anak ika,mau ika g0reng dia smpai lunyai..huhu..bg kwin je..halal..abes cite,lpas dh tggungjwb...hihi

tqaAwesome said...

hancur hati mak ayah diorang. ish3

Entri terbaru: My First Bento and Onigiri

laskar rainbow said...

ermmm..dunia sekarang yg menjadi2 kan..

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers