Saya Nak Join Segmen Review dari Cik Tom

Salam semua...
Bulan nak join Cik Tom punye segmen nie. Sape2 nakjoin KLIK SINI



Banyak-banyak entri cik tom Bulan suke yang nie :

Tuhan Berikan Aku Cinta

Sejuk jiwa tenang fikiran lapang hati bila baca entri nie. mencintai seseorang yang tak tahu perasaan kita amat menyakitkan. lebih-lebih lagi dia sentiasa dekat ngan kita. tak salah jatuh cinta. sebab sejauh mane kita menghindarinye ia tetap melekat di hati. hati berkata benar.akal fikiran dipengaruhi pelbagai anasir luar. jarang berkata benar.percaya pada hati anda pasti tak kan kecewa. tipu jika kita katakan "aku tak menginginkan cinta". Bagaimana cinta kepada yang Esa? Itu lah cinta yang patut kita labuhkan dari cinta palsu kepada manusia yang bersifat sementara. Entah kekal entah tidak. Dengan lafaz Bismillah..."Ya Allah,berikan aku cinta yang membuatkan aku sentiasa mengingatiMU"

pstt~ setakat ini yang mampu Bulan sinopsiskan entri tue.harap berpuas hati ye ciktom

6 comments:

dak eina said...

nk join jugak!! :P

Nazifa M.Zali said...

@ eina
jom2! jom eina

nazirulhazwan~ said...

meh den nak review hang jugak.haha

Nazifa M.Zali said...

@naz
hang nk review den?
ahakss
ye ke naz?sile2

LadyBird said...

lady pun suka :)

CIK TOM said...

sori..br dtg jenguk..blog bulan tersenarai no 13..hihi...ramai yg suka n3 tue rupanye..huhu...xpe xyah pnjg2..cik tom just nak tau feeback dr kwn2 suka n3 cam mane..thanks join ye...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers