Apa maksud sahabat?

Salam semua.

semua ade kawan kan? sahabat?friend?teman?saim(nie bahasa kelate)?
ape guna kawan nie? time senang datang time susah blah?macam tue? eh eh.kalo korang ade kawan yang macam nie.jangan kawan taw dengan dia. meh kawan ngan Bulan.ahakss.

Untuk kau..sahabat...

Aku tak tahu la ape masalah kau.tak bertegur dengan aku.kalo dulu okey je.nak lepak sama berborak semeja.siap manja-manja lagi hah.sekarang aku ade kat depan ko pun macam tak penah wujud ek. ke kau memang tak nampak aku. maklum la aku nie kecik je orang nye(bak kata mish). kalo betol kau tak nampak aku.maknanye aku kene tambah berat badan la nie.kasi kau nampak sket aku. kalo still tak nampak.ermm..tue makna nye....ko jawab la sendiri!

Sumpah aku tak tahu aku ade wat salah ke kat kau.setahu aku,aku nie jenis tak amik tahu hal orang. senang cerita wat keje sendiri. kalo orang lain boleh plak kau tegor bergurau senda.dengan aku?? pandang pun tak. buruk sangat ke muka aku nie? tak macam muka fasha sandha ek? erkk..ramai yang buat entri sal fasha sandha berbikini. hot story tuh! pe nak jadi la ngan minah tue ek..ish ish.name je orang islam. tutup cerita sal fasha sendat nie!

Ermm.aku tak tahu la nak cakap ape.suke hati kau la. asal kau bahagia.sebab aku bahagia tengok kawan-kawan aku bahagia. semoga kau bahagia.erkk...asal banyak sangat perkataan bahagia. bahagiakah aku sekarang?ahakss.Bahagia gak. leh dengar suare teettt hari-hari.muihihi. tett o tett bahagia tak dengar suare saya?Ahakss.sengal!

Jadi,kepada kau sahabat ku.Aku sayang kat kau.sayang sangat.sebab tue la aku tak kisah kau buat ape pun kt aku.kau tak nak tegur pun aku nangis je. kat sini aku nak mintak maaf. kalo aku ade tersilap cakap ke. aku pun tak perasan.

psssttt~ kalo boleh aku nak berkawan dengan kau sampai mati. Promise!
pssttt~ maaf penggunaan 'aku' dan 'kau'

8 comments:

iszieylyanziy said...

slow talk la dengan die dear..mest ade something tu

eRza farEeha said...

btol3..slow tak..sbr ye yunk!!

~~su manje~~~ said...

relexs...........
mesti ada jalan penyelesaian tu sis...

najihah sahami said...

ehemm..u bahagia x ni tayam?

Bulan said...

@ is
tol gak ckp u tue..tp xtaw nk mulakan cmne

Bulan said...

@ erza

erm..sbr da nie.eheee

Bulan said...

@ su manje.
ermm.InsyaAllah.harap2 cmtue la

Bulan said...

@ mish

ehemm..bahagia gak la.sket2

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers