UPDATE::Juri untuk 'Contest Jelingan Manja'

Salam semua...

Entri nie khas dan sepesel buat semua contestant 'Contest Jelingan Manja'.

Korang perasan tak kat entri contest tue Bulan tak cakap kan macam mane Bulan pilih pemenang. So,kat sini Bulan nak kenalkan korang JURI yang akan adili 'Contest Jelingan Manja' nie. Meh kite terjah beliau.ahakss

Jahat kan Bulan panggil orang sampah.ahakss.Bukan pe sebab Bulan suke buang sampah kat blog dia.Dah dia dengan merelakan diri plak bagi orang sampahkan blog dia. So, dia la yang akan jadi JURI untuk contest Bulan nie. Bulan pun akan mengadili gak.Dibantu oleh Cik Sampah nie.Muihihihihi

pssttt~ korang nak menang? Bodek la cik sampah nie
psstt~ hampir 110 penyertaan dah Bulan terjah. ade lagi baki yang tak sempat nak terjah. weekend nie Bulan terjah korangk. Busy dengan kuliah sket.eheee

13 comments:

Citarasa Rinduan said...

bulan...
kak nak bodeklah cik sampah tu...
adoi....dia tak marahkan kita gelor dia gitu>>>

Bulan said...

@ citarasa rinduan

Ahakss.tak kak.tgk la blog dia. byk sgt sampah tue.ehee

loLaa_nurafizza said...

hehehe,,,kalau mcm2..nak bodek la cik sampah..kot2 blh menang..hehehe..

peace..(^_*)v

zOeY zAu YaH said...

kalau nak bodek takleh pggl cik sampah la..kene pggl cik lawa haha

Bulan said...

@ lolaa
jom p terjah n bodek cik sampah tue.

Bulan said...

@ zoey zau yah
dua2 boleh syg..cik sampah ta marah pun.dia baik hati.ahakss

asma putriey said...

cik bulan..
asma da antar pic kut emel bulan k..
check kn la.. hee :D

tq ! xD

Bulan said...

@ asma

bulan da dpt email tue dear.
thanks ye

nadzirah aqilah said...

adoi.. kena kenyit2 mata ngan cik sampah nie la.. hehehe

tomatokering :) said...

nak ngorat ceq sampah lah . kekekekek

eRza farEeha said...

wahh...ad 2 juri upenye..ehe

Gayahspears said...

thnk yunkk.. aku agak terkejut ko pilih aku sbg juri..huhu

Rafina Mimi Zairul Murni said...

akak tak reti nak bodek2 orang bagai ni hehe..kalau ada rezeki ada la,,kalau tak ada nak buat macam mana :)

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers