aku tak pernah ganggu hidup kamu


maaf dengan penggunaan "aku"...

kamu menghantar ayat tersebut sehingga membuatkan aku sebak dan menitiskan airmata.. aku bukan bodoh tp kurang bijak dan tersilap perkiraan kerana menghantar itu kpd kamu.. aku fikir kamu akan menerima atau jika tidak menerima sekalipun, sekurang2nye kamu membalas dgn kata-kata yang baik.. dan aku merasa terhina sekali..


"tolong jgn tunjuk kebodohan awk dgn ayat-ayat bodoh awk tue,
awk tak tahu hidup sy dan apa yg sy lalui lps awk tinggalkan sy
sy benci nk sebut tapi tlg pergi jauh dr hidup sy"


aku tak tahu hidup kamu?.. tidak ! ada yang aku tahu tapi terlalu sedikit.. sebab aku bukan jenis 24jam suka ambil tahu hal orang.aku sama sekali tidak pernah mengganggu atau menyentuh hidup kamu. tapi kamu sendiri yang mencari dan mencanang-canang cerita kita. aku sedikit pun tak pernah ambil peduli tentang kisah lalu.

amaran yang kamu beri untuk jauh dari hidup kamu akan ku turuti.. kerana perkataan "bodoh" dan "kebodohan" itu sangat mencengkam hati aku.. Tapi bukan aku tak tahu sikap mu. Keras kepala,sukar menerima pendapat orang, ego dan pentingkan diri sendiri.

akhir sekali.. terima kasih kerana pernah menyayangi dan membahagiakan aku. terima kasih juga kerana memberi aku sebuah pengajaran yang sangat bermakna dalam hidup ini..

psstt~ sorry naz, entri emo lg.huhuhu

8 comments:

Afiq Bukhari said...

hoho emois sungguh nih.. abg naz, sila pujuk k.. ;p

Fariehan Ibrahim said...

alaaa, T_T
mmg emo, hehe!
papepon, sbr er bulan.
tke ur time bebeh. =)

Anonymous said...

manusia mempunyai keupayaan, gunakan keupayaan itu untuk kebaikan.. Keupayaan yg saya maksudkan adalah "Lupa".. Yeah lupakn semuanya walaupun pahit kerna hidup mesti diteruskan..

eRza farEeha said...

yunk..sabo ye..rmi lg perlukn awk tuu...

cecite2..

najihah sahami said...

yunk..sabor eh...xpe, manusia yang bodoh memang tak tahu nak nilai kaca atau permata. duk kata orang bodoh. padahal dia kan kan?hehehe..chill k sayam!

sarah mohamad said...

memang pedih ayat tuu .

lupakan yg pahit dan bina hidup baru yg lebih manis . yg lalu jadikan pengajaran dalam hidup .

Anonymous said...

bwk2 bersabar ea....xmow2 cdeyh2 aw...huhu...
disebalik hujan yg mendung....pasti ade sinar mentari nye k....dun be sad ea....


n.n

Anonymous said...

x pandai hormat org btol...kalo org cakap baik2, balas ler baik2..jgn harap ler org nk hormat kat dia kalo x pandai hormat org.. x matang btol pemikiran..

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers