Apa pandang-pandang

Assalamualaikum

Wah..sudah lama tak menaip entri. Ehh rasa nya baru semalam publish entri tapi tue pun autopost aja.Ahakss. Mood mood mood turun ke bumi. tak ada kat Bulan. Tue yang tak ada idea dan malas nak buat entri. Leh terima tak alasan nie? Sila terima ya.ahakss

Apa pandang-pandang

psstt~ manusia selalu alpa,lupa pada Pencipta. tak nampak pintu pintu lain kerana asyik dan leka menanti pada hanya 1 pintu yang entah bila akan terbuka.

9 comments:

rizwan's sweetheart said...

bulankah itu? wahhhh...

echah mashuri said...

ollooo....omeyy!ni mst bulan knn..heee

eRza farEeha said...

wahh..u ke tuu..tomey ehh..

Nur Hani said...

Dr. M slalu sebut MMM, manusia mmg mudah lupa, bukan melayu je :) btw, comel pic :)

cOnfuSeME said...

yup..setuju sgt ngan ayt last skali...xsalah cuba pintu yg salah...semua yg akan ajar kita lagi kuat....;)

ghost writer said...

nak saya sediakan kunci nya...?

lumrah manusia selagi masih merasakan ada harapan tetap terus pada yang satu itu...

najihah sahami said...

waaa..like giler ngan komen ghost writer....setuju!1

caliph shuriken said...

uikk, dh lama x tgk kerusi rotan tu..

latest en3: ~ tira miss u ~

ardinihumaira said...

wah2 bestnye ayat2 ifa ;)


p/s: ifa email kakmi banner.. kakmi nok letok di blog. kat header sume full... huhu. ado di sidebar jah.. okay dop?

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers