Ini Anwar Hadi

Assalamualaikum

Hahaha.gelak dulu. opss~ sila jaga kesopanan dan kesusilaan anda. Pernah dengar tak pasal Anwar Hadi?
Siapa dia nie? Dia tak pemes macam Ariel Peterporn pun. Tapi bagi Bulan dia lagi hebat dari Ariel Peterporn tue. hahahaha Orang utagha. Cakap pun pekat ja utagha dia. Jom layan video dia.



I love the way He talk. Budak Tesl. English giler gempak. Slang pun dah macam Mat Salleh.
He is cute! Adorable! <-----angguk angguk!
Enjoy his videos so much!
Bulan dah subcribe dia kat youtube!

Korang faham kan apa yang dia cuba nak sampai kan? Sayeww cinteww sameww awak. Awak cinteww sayeww tak? Ahakss. comel keww cam tue?

pssttt~ cuba praktis yg akhiran 'a' tukar jadi ' eww'. Sumpah! rasa seperti memiliki mulut itik.

26 comments:

al_hakim said...

xde2..sy agi cute..huu

Bulan said...

@ hakim

ok la.bulan bagi gak hakim cute.ehee

farah farafat said...

hahaha .. bwu tgok tady kat fb hehehe

iQa~ said...

nice nice nice...

nasihat berguna...hahaha~

fLy_AwAy said...

h0ho..good2. loike it ^_^

sArAh said...

wah.. boleh tahan.. ahakz.. sempoi giler mamat tu.. best3.. ;)

miss_neeya said...

kena perli meyh..mmg ntah pape pun bahase tu...hahahaha

najihah sahami said...

yeww..mamat tu sngt hensem yew. i sukewww yeww. ahewks!!

Bulan said...

@ farah

ehee.semalam baru 100++ yg like dia. ptg td almost 2000++ da like dia.giler gempak anwar nie

Bulan said...

@ mish

u sukew? i pun sukeww.hensem kan dieww.ahakss

Bulan said...

@iqa

ikut yg baik tgl yg x baik.tol x?

Bulan said...

@ fly_away

thanks!

Bulan said...

@ sarah

sempoi kan?ahaks

Bulan said...

@ neeya

manyak terasa ka?

nazirulhazwan~ said...

aku lagi adorable

Bulan said...

@ nazirul

ko memang.sume nak lebih. ye ye ko lg adorable.

eRza farEeha said...

wahhh..best nyeww

Bulan said...

@ erza
ape yg best nye yunk?ehee

ZuXuZ said...

Cute Nyeee

Bulan said...

@ Zuxuz

hahaha.cute2!

S..U..D..@..I..S said...

aku pun mencikk lagu nih..yeww

MONSTER BOO said...

anwar hadi! ah cairz! :">

paradoks hati said...

haha..serious, mmg best topik anwar hadi kali ni :D. and he is really cute :D

Yanie J said...

uwaa...tenet dik tecik slow laa,xdpt tgk
suh anwar hadi mai sni jela,g detink sama2 then wt vdeo "Sayeww cinteww sameww awak. Awak cinteww sayeww tak?"
hik copy kaka mulan pnya ayat..keke :P

Mak Izz said...

betul sangat apa yg anwar tu cakapkan. budak2 muda sekarang suka sangat eja shortform pelik2, banyak betul tokok tambahnye sampai tergeliat2 lidah kami warga belia ni nak baca msg. yg pjg dipendekkan smpi x faham, yg pendek dipjgkan pulak. mengapa ye?

smlm sy dpt msg dr adik "chok wk etop"

agak2 korang apa maksudnya? mls nk tny dia blk sbb ingat dia slh hntr. skali esok2 dia merengek katanya kenapa saya x bawa balik laptop? la.. rupa2nye msg dia "chok wt etop tu ialah... Esok bawa laptop"


hah??? betul2 tak faham. pening2.. anyway good video anwar hadi!

A.D.A.M. said...

Lawak kan dia. haha. Gelak2 pun, info sampai.

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers