masihkah kau ingat...


4 tahun dulu
*cerita aku dan ex boifren*
Bulan : kenapa awak suka saya ?
Dia : sebab awak comot, gelap,pendek, tembam.
Bulan : amboi, alasan tak bertapis langsung. dah dah.menyakitkan hati je dengar.
Dia : ala sayang,tue pun nak marah ke?

baru-baru ni Bulan lepak dengan kawan Bulan dan ex boifren. kawan Bulan meluahkan sesuatu
"aku risau la dekat si tipah tue(bukan nama sebenar). aku takut pakwe dia sayang dia sebab dia cantik je. macam mana kalau tuhan ambil balik nikmat tu tibe-tibe kan ? agak-agak pakwe dia sayang dia lagi tak ?"."manusia nie kita bukan boleh agak hati dia kan?"

aku gelak-gelak sambil pandang ex boifren aku. 
"awak suka saya dulu sebab saya comot,gelap,pendek dan tembam kan? kalau saya dah cantik, awak sayang saya lagi tak ?"
dia jawab 
"tak sayang..."
Bulan jawab "fine!"<----nada marah.ahakss


pssttt~ kena kekalkan kegelapan,kecomotan,kependekan dan ketembaman huhuhu...

pssttt~ Alhamdulilah, 4 tahun clash kami masih kawan.

13 comments:

Dilla Nur said...

hehe...tp ttp kiut...

al_hakim said...

kenangan tetap kenangan..huu

iszieylyanziy said...

hahaha,,so sweet la yunk,,,tetibe rindukan ex gak,,huhu

najihah sahami said...

huwa2..sweet la budak comot!!hehehehe

caliph shuriken said...

btul, maintain jaa 4 K tu, hukk...

cikgu ainura said...

wah, bagusnyer.. still mnjadi kawan... kalu de jodoh.. xkemana kan...

tatiana said...

so suweeettt bulan....awk sorg yg kuat...klu gadis jawa mmg xbole jd kawan...sedih wOoooo tgk die dgn org len..

Eyda Syahida said...

bes still kawan ngn ex... T__T

nadzirah aqilah said...

so sweeeeettttt... saya pun ada juga kwn dr ex-boyfriends.. sebenarnya takdela mslh sgt.. mungkinla.. hahaha

ayulunera said...

ehehe......kalo jenis laki camtu...bye bye la..tak ikhlas langsung.....yang penting leh accept kite seadanye kan....

eRza farEeha said...

xsuke tol laki suke pompuan sbb chntek je kn...huk3..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

jawapan kak bulan sungguh comel:) haha..

Afiq Bukhari said...

waa bagus tu mokcik..afiq ni baru setahun jagung clash, si dia purak2 buat x taw je zzz haha

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers