Pencuri pencuri pencuri!!!

Assalamualaikum...

Nak marah nie. Hangin satu badan. geram geram.betol betol geram. kalo tengah marah laju je menaip kan.?
sumpah hangin nie. Adess entri emo lagi.

Weh,pencuri.tak kan pakaian orang pun kau nak curi. kau dah tak ade pakaian dah ke?Selama nie bogel ek?
kalo bogel aku tak kisah kau nak ambil pun. tapi bagitahu aku la. aku tak kedekut nak sedekah baju seluar kat kau. Tapi kalau kau main ambil je. Tue bukan ke nama nya mencuri?MENCURI?Tahu tak. Mencuri apa hukum nye? Berdosa kan? Boleh kena potong tangan taw! Bukan baju je kau amik. Pakaian dalam aku pun kau kebas. Giler ke kepala hotak kau nie? Huh?Ishh la geram tol!

psstt~ 5 minit je taip entri nie. terus publish!

19 comments:

in☂an Jun$u said...

uisy...yg dlm2 pn nk rembat gak ke?aiyo!

iwan_dextrous said...

aik..x ad bnd len ke nk curi..ish2..jom kte g tangkap.hohooh

cikcomot said...

fuyoo..

pakaian dalam pon mau curi????

Zaer!! said...

Wowwww!!! makin u marah,makin seksi i tengok.hehehe.Sabar la u..Maybe si pencuri tu takde baju yang semahal u tu.hehehe.;p..Sabar sudehhhh.;p

RuSh D said...

aiyak baju pn nk curi...hampeh tol..

iszieylyanziy said...

aish,,p cekup pncuri tu,,mandrem2x,,

ain alias said...

yg curi baju seluar tue biasa,tpi yg tak boleh blah, yg dalam2 skali die curi.aish, mmg die berbogel kot selama neh.

Pendekar Berkuda said...

wah...cencored pun dia nak curi gak?? hahahahaha....

eRza farEeha said...

bj pong ore curik ke yunk..ahaha..adoii..aishh..mmg xde wet kot..

krole said...

wuahhh!!dasyat r pencuri tu...silap2 dia jual p bundle wak..jdkn ni pengajaran ye~

Red said...

peh. laju gila taip. haha XD

Mohd Firdaus said...

rileks2 sudah..hehe

ADfeez said...

hahaa.. mst pervert yg amik tu.. hahahh :P

M@huJadiBuDakBaek said...

loh cian nye cik bulan...siot je org 2 an..bikin pns ati..mcm xde otk je..hoho..ayat mau gns..pape pon sbr k..

akU GaDis said...

dia bekenan ngn pakai u la yunk! sabar yunk k,, sok kita p beli baru,, ngeee

Solihin Zubir said...

masa sy dok umah sewa dlu pon baju2 sy kena kebas..
yg stylo mylo plak tu.. geram btol!

khaifaiz said...

kompom yg dlm2 dibuatnya pelaris.. ahaks

caliph shuriken said...

sabar2.. jgn tukar jadi ijau ok, huh..

latest en3: ~ code blue ~

kamarukom said...

nk kesian ke nk gelak ke nk ape sy pun xtau nih hehehe..xpe..bju bukan sehelai..sabar ye cik bulan ;p

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers