Hafiz AF7:: Awan Nano

Assalamualaikum...


Selamat pagi semua! Bangun tak lagi nie?Eheee. Tengok AF tak semalam?Uwaaa,cian kan firdaus tak dapat masuk. Sebak tak tertahan dia. Muka dia handsome tak hilang kehenseman tue dek tahan sebak. Sabor ye dik,tak ada rezeki nak masuk AF.Tak hape nati cuba la mentor plak ye.Takpun Imam Muda ke. Kan kan kan?


Tahniah pada yang diserap masuk. Takziah pada yang tersingkir. Bukan rezeki anda nak berada kat AF kan? Ewahewahewah macam Pak Nil plak kan?Hahahaha


Jom layan lagu nie. Best dengar Erul@Budin nyanyi semalam. Bulan suka!



Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan...awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi.. diri

Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan... kasehnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi ...
dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai... jejarimu

Kasehnya
Kaseh tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Awan kekaseh sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu... ooooo-ooo

Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan... awan
Sehingga tak mungkin terlupa
berikan belas sedari... dulu

Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitispun air matamu...kasehku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu

Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi..
Dan bibirmu

Akulah awanmu yang sering kau rindu
dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai... jejarimu

Kasehku
Kaseh tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Aku pelindung dirimu sayang
walaupun tak akan tercapai jejarimu... oooo-oooo



psst~~ jom karok! 

5 comments:

akU GaDis said...

suke lagu awan nano tu :D comel kan hafiz tu,, hehe :P

Dilla Nur said...

suka lagu ni jugak yunk.... :(

cik ayin said...

ala..tak minatnya

Mrs.Yie said...

video klip tu yg best :)

Khairina Izzah Khoirul Anuar (KIKA) / -ina2210- said...

I admire gler ngn lagu nih....
siap letak kat blog....
sgt2 menusuk Qalbu.... XD

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers