Flaming Steamboat Best!!

Assalamualaikum...

Semalam pergi meronggeng di Danau Kota. Sambil tue mengisi perot.huhuhu Hilang sekejap keserabutan dan keresahan di hati. Bulan pergi makan steamboat dengan ex-classmate.Sob sob sob. EX-CLASSMATE? Dah habis blaja dah dorang nie.huhuhu

Meh layan gambo lu.Ahakss.----->cam tak biase plak.


                    Maaf la ye. Meja bersepah sepah.Reti makan je.Ahakss

               
                       Nie Bulan punye pinggan.Nie baru separuh. Ade lagi~~~


                                                   Hafizien, Ezza Faiez

                                                                Azlin,Fazdlina, Fahmi

                                                                   Yanie

                                                                          Wa punya eskem


Best kan. ade yang terLIUR tak?Muihihihi. Nie 1st time Bulan makan steamboat nie. sebelum nie makan kat Johnny's restaurant. Tak best sangat pun.Hukhukhuk.Taw kat tokey johnny's Bulan duk kutuk makanan dia mampus aku. =p

Harga sekepala RM25. Sekepala ye.Bukan semeja. Agak mahal la.Tapi berbaloi-baloi bagi sesiapa yang pergi makan bawak perot kosong.Huhuhu.

Bulan memang puas hati makan semalam. Kawan2 yang penah pergi sebelum nie cakap sup dia tak sedap. Bagi Bulan ok je. Layan~~~ Bulan makan ketam udang dan kepah. Erkk kepah?tol la kot. yang macam kerang tue. sume ade la.

Banyak sangat makanan kat sana. Yang jenis steamboat mcm hotdog,fishball,dan mcm2 lg. Ade 8 jenis eskem. Ade ABC.Nasi goreng,ayam rempah,macam macam la.Lupa dah pe lagi ade kat sana. RM25 memang berbaloi. Wa cakap sekali lagi. Memang berbaloi.Ahaksss

psstt~ nak pergi makan lagi.sape nak teman?

19 comments:

cik ayin said...

gila sedap..tak ajak pun..huu

.: iEyLa :. said...

flaming the best!!!
i leyh je temna u yunk..u blnje la..hihi

najihah sahami said...

ai nak teman! u belanja. kalau takat belanja ai sorang baru 50hengget kan??

haha.

btw, muka u ngn budak laki sebelah u pic nom 5 tu sama la wes. kembar ke?haha

Bulan said...

@ ayin

meh la ayin.ayin banje sis ye.eheee

Bulan said...

@ieyla

aah la.alih2 i gak yg kne kn?

Bulan said...

@mish

hamboi2.hahaha nati i kaya i banje la u.

hahaha.kembar?mne de.

eT said...

mmg best..penah p sekali...
xder can nk p lg...
pegi dulu ramai giler org...penuh org...

Bulan said...

@eT

aah mmg sentiase penuh.nape x booking dulu?

Mfs said...

pergh..sedap siot..terliur dah neh..kat sini mana nak dapat benda-benda macam tuh... =(

Bulan said...

@Mfs

taw xpe.sedap kan?mkn x hengat dunia da nie.ahakss

Obat Sakit 2011 said...

sedapnya...
jadi lapar gan

emieysandra said...

hamboih..sedapnye pi mkn steambot, dh la gdabak dpn mata nie..bestnyer^^

sarah mohamad said...

memang best! memang puash hati dapat makan situ :)

kamarukom said...

todia makannnnn..ni klu bulan xbesaq2 ni mmg la :p

Gayahspears said...

ampes :(
makan tak ajak pon...
majuk ah camni..huhu

caliph shuriken said...

mkn besar ni, hukk...

latest en3: 365 hari pertama

Mohd Firdaus said...

syknye..lapar..hehe

Anishaway said...

whoa ! tarbaikkk ;)
hurmmm, mintak sikit boleh.
hikhik

pu3mas said...

mak aiii makanan... cik mas fobia tau dgn ...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers