Aku suka Mamat nie!

Assalamualaikum...

Hari ini aku banyak angau... customer mintak teh ais,aku pergi bagi tea o ais. angau angau angau..Aku angau dengan mamat nie.. Bila dia pegang gitar, bijik mata aku dah tak lepas pandang dah. Tu tanda aku jatuh hati.Hahaha. Belum dia mula menyanyi. Kalo menyanyi. Boleh nangis terus aku =p melampau sangat la tue kan?!




JAMBU AIR

Eh,silap. Nama dia Lee JongHyun guitarist CN.BLUE. Lagu dorang best best. Ada dalam bahasa Korea,Japan dan juga English.

Dupdapdupdap...
Sekian...

psstt~~  Korang nak cakap aku giler k-pop pun cakap la. memang aku fanatik sangat. 

7 comments:

saiazuan said...

korea lg.. ~_~ huhu

caliph shuriken said...

owh cmni rupanya jambu air.. baru tau, huh...

latest en3: wordless wednesday: artwork

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

jambu air?? wahahahah, comel bhasa:p
kak bulan apa khabar?

kinn said...

wwhoooaahhh. kin suka kan dia jugak! so cute! kih3 ;)

emieysandra said...

nyum3...sedapnye jambu air, wt cicah colek pun sedak..haha. KACAK! >__<'

najihah sahami said...

haha...xley blah minah ni. hadoww..

cik najihah said...

yonghwa jugak dihati <3

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers