Happy Birthday Itik Dan LogTim !!

Assalamualaikum...



Semalam hari jadi adik-adik aku. Tue yang kat atas tue. Tarikh lahir dorang sama cume tahun aje lain. 

Yang baju pink tue adik aku ke-2 nama NADHIA aka ITIK. Dah abis menamatkan ijazah nya di UM dalam bidang biomedik. Alhamdulillah. 

Yang baju pepel tue adik aku yang ke-3 namanye FATIN aka LOGTIM. Sekarang nie sedang menuntut di Tingkatan 6. 

Aku baru sempat nak buat entri. Tak pe la lambat sehari pun kan?! Ikhlas buat neh.hahahaha.

Along nak ucapkan:

# Selamat hari lahir
#Kita hidup bersama dah lama.suka duka pun bersama. nama pun adik beradik kan? Selamanya bersama.
#Semoga sukses dalam segala bidang yang diceburi.Amin
#Last but not least(hamboi tercakap ingeris lak =p)...I LOVE YOU!


psstt~ Jangan ditanya kenapa ade nama gelaran. Kami adik beradik memang ade gelaran masing masing.Hahahaha

5 comments:

rara pinkmafia said...

alololo comei nya.hepy buffday =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hepi besday...semalam pun hari lahir adik akak

najihah sahami said...

waa..bestnya bday sama ngn adik beradik. hehe....

cumill la adik u..:)

apik pehe said...

hehe..bulan..apik nk cop logtim bulih?

caliph shuriken said...

lambat singgah sini..
hepi belated besday ^^

p/s: knapa slalu yg bongsu msti kiut? adik bongsu sy pun cmtu, huh...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers