Aku tertanya...Sampahkah aku?

Assalamualaikum....

Aku tertanya...

Siapa aku di mata nya...

Keluarga kah?

Sahabat kah?

Musuh kah?

ATAU

SAMPAH KAH?


Ya,sampah yang kau boleh ketepikan begitu saja.Sampah yang kau isi dengan segala carut marut perbualan dan selepas itu kau buang dengan begitu saja. Sampah yang kau ambil kesempatan di atas kelemahan dan perasaan dia pada kau dan kau tendang dia dengan sewenang wenang nya. 


psstt~ siapakah aku bagi kalian?


psstt~ sorry ye Naz,den xdop saim nak kongsi masalah nie.tak ado tempat nak meluah rase nie.So,den tulis je disini. Hang nak kato den emo datang bulan pom tak po eh.Hahahaha

11 comments:

dak eina said...

ifa... awak kan sy ;)

jgn sedih2 eh..

najihah sahami said...

yunk..sape down kan u ni.

u r my besties..aite? ehee..cool k.

Afiq Bukhari said...

haish sapelah yg sampahkan cik bulan ni? sampahkan de balik je hee

sarah mohamad said...

kenapa bulan? kalau dia buat kita macam sampah, kita buat dia lagi teruk dari sampah. cool okay dear :)

Bulan said...

@ dak eina

ye..sy tahu sy ada awk =)

Bulan said...

@ mish

jembalang idum besau yunk down kn i.eheee

ofkos my dear..as always~

Bulan said...

@ afiq bukhari

adess.xsmpai ati nk sampahkan dia balik.sebab sy jenis tak sampahkan org. sampah sampah..huhu

Bulan said...

@ sarah

xpe dear.hidup nie karma. i jenis x balas ape org buat kat i.tp 1 day akan ada org buat dia mcm dia buat i. i tak minta pn.sbb i syg sgt kt dia.xmampu nk benci dia.cumee..sedih~

..sissa.. said...

hai dear!
knp ni..sounds sad..
dun be sad k.. :)
btw, lame x singgah blog u. :)

Gayahspears said...

bulan.. aku ke yg kau maksudkan tu >__<

ok.bai >_<

Alin Marlini said...

siannyer..naper nih?

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers