Mudahnya Menarik Rezeki

Assalammualaikum...

Quick update. Bos pergi outstation.Aku pun melilau ntah ke mana. Kekekeke

Aku nak share perkara-perkara yg mudah utk kita menarik rezeki. Tapi jangan la bila aku dah share cam gini korang tak nak usaha plak kan. Kena la usaha, rezeki tak datang bergolak...merangkak pun tidak...marathon lagi lah tidakkk dik non hoiii.....huhuhuhu

Apa yang aku nk share ni semua hasil dari pemantauan aku time kerja sebagai Takaful Advisor...Ecehh "pemantauan"...kau hado?? Dah boleh jadi detektif plak... Dah dah kang panjang plak entri aku ni hah..Dah tulis quick update....

Mudahnya Menarik Rezeki....Bismillah...
1. Memuliakan ibubapa mu
2. Jaga solat 5 waktu (afdhal solat awal waktu)
3. Amalkan Solat Dhuha setiap hari
4. Sedekah sekadar yg mampu.

5. Membaca Al-Quran

Ini je yg aku nak share...Kalau korang nak tambah sila tambah kan komen ye...Jangan hentam aku sudah...Aku bukan lah Ustazah pun. Sekadar yg ilmu aku ada je. Berkongsi tak salahkan.  Tapi usaha pun kena la. Jangan kau duk rumah goyang kaki je. Tak hade hasil!

Kad kawin aku dah siap.. Chantek tak? Kekekeke

Nak jemput korang LIKE PAGE aku...  Itslayqaa

No comments:

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers