Alhamdulillah

Salam semua.

Penat.Mata mengantok nie. dari petang semalam tak rehat lagi.Habis kelas tadi terus keluar pegi bank dan pejabat pos. Badan lenguh-lenguh.ade orang nak tulun pijak-pijak picit-picit tak?Eheee.meh cepat-cepat Bulan upah kepsi.ahakss.Suda-suda sesi merapu!

Berbalik pada tajuk entri."Alhamdulillah". Perkataan yang mulia.Harus kita sebut selepas kita dikurniakan sesuatu.Tak kira la baik atau buruk.Ini menandakan kita bersyukur dia atas pemberian Nya. Eh eh eh.Macam ustazah la plak kan?muihihihi.

Nak tunjuk nie...

BE ke 3 dan 4.

Alhamdulillah.Pemberian Allah melalui incik Nuffnang sayang! I lap u so much la abg nuff!ahakss
Yang pertama dan ke-2 dah jadi ME.muncul laks yang ke 3 dan 4 nie.eheee

Thanks jugak kat Sahabat-sahabat blogger.tanpa anda siapa lah Bulan di arena blogging nie.huhuhu
*ayat touching sey* Nati ramai-ramai terjah Bulan ek.InsyaAllah dengan tulang ompat kerat nie den terjah hangpa balik.dunworrybebeh!

14 comments:

eRza farEeha said...

wahh..dpt BE jgk...huhu..tahniah yunk

caliph shuriken said...

congratz..
smoga trus murah rezki ^^

najihah sahami said...

yunk....congrateess!

nazirulhazwan~ said...

tahniah lan, da boleh beli kasut baru lagi satu ni.haha

S.U.R.I.A. said...

wah...rezeki merimpah ruah jugak??cpt2 cari tempayan besar..kaut manyak2

Bulan said...

@ erza

thanks yunk!

Bulan said...

@ caliph
thanks.Ameen ;)

Bulan said...

@ mish

thanks yunk!

Bulan said...

@ naz
thanks naz.erkk den nk beli handbag laks

Bulan said...

@ suria.
eheee.pat2! belikan tempayan kt i.ehee

Mohd Firdaus said...

nnt bleh blanje fir mkn mcd..hehehe

Bulan said...

@ firdaus

mcD je yg dia nk.lain xmo?

Mohd Firdaus said...

tu je yg murh..ke nk yg mhl..

Pendekar Berkuda said...

hehehe.....BE jugak ye?? hehe.... boleh banje kepci nanti..haha...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers