It Hurts

Salam semua

Sakitkan jika kita dilukai dan bila cinta dikhianati juga tidak dihargai. bak pepatah Bulan "salah tempat meletak Kasih Sayang Cinta".erkk! pepatah kah itu? yang pastinye tiade dalam pepatah melayu.ahakss
Sakit jiwa kan kalo kite suke org tue tapi dia tak suke pun kita.Kita nie hah duk la tergedik-gedik ngan dia.Dia plak haremm nak layan kita. Hari-hari nie ambil berat sal dia.Maklum la dah suke dan sayang kan. kalo tak, takkan nak amik tahu sampai cmtue skali kan? lantak la ko nak p mampus skali pun.ahakss ade aku kisah? macam tue sifat orang pompuan.kalo dah sayang tue..dari hujung rambut sampai hujung kaki di jaga nye lelaki tue. tapi si lelaki plak.habuk pun tak hargai.buat main-main ade la.ditendang nye cm bola kite nie.ish la.Nie lelaki jenis buaya aluminium.tak layak lagi nak panggil buaya tembaga.ahakss. Ye la,buaya tembaga nie mahal sket dari aluminium tue. lelaki dayus nie boleh la di kategorikan sebagai buaya aluminium.ahakss jangan marah ye. Korang (lelaki2 kt luar tue) nie Bulan taw jenis Lelaki sejati.eheee. sayang aweks dan bini korang sampai mati.eheee everlasting love la katakan!

Entri nie tak tuju kat sape2. Sape makan lada dia rase pedas.Kena la minum air banyak2 ye. Lagipun banyak kes cengini Bulan dengar dari cerita kawan2 Bulan.Bulan pun penah kena ngan lelaki camnie.Sakit hati tue memang.Tapi Bulan ingat hidup nie berlandaskan hukum karma. kite buat baik akan dibalas baik.Kite mainkan perasaan orang nati ade la yg akan mainkan perasaan kita.Hidup nie macam roda.sekarang kite kat atas.esok lusa kat bawah kene penyek!

Panas telinga semalam duk bergayut dengan kawan Bulan hampir 2jam.tak ape kredit dia.ahakss.Sedih sakit hati bengang menyampah dengan lelaki yang mainkan perasaan dia.Aduhai wahai lelaki! Disebabkan ko sorang abes semua lelaki aku labelkan macam tue taw?ko tak kesian ke dengan ramai lagi lelaki yang setia metia kat luar sane tue?disebabkan nila setitik,rosak susu sebelanga. Please la ko,p pindah laa planet lain. Kalo ko dari awal tak suka dia,asal ko duk tergedik-gedik dengan dia?seolah-olah ko bagi dia harapan taw. aku rase ko nie pegangan agama dah cukup baik dari aku nie.Cube la fikir dengan cara waras.

Uikkss..Punye panjang Bulan membebel.ahakss.lame dah tak membebel.tetibe gatal tangan nak membebel *membebel pakai tangan ek? sile la paham* 
ermm..sebenar nye nak tunjuk video nie.eheee Suke tengok sebab dorang macam Barbie Doll.ehee
Jom Layan lagu nie.Korang tak paham buat2 paham k.Sebab ade translation.ahakss



psstt~kadang-kadang nak salahkan lelaki 100% pun tak boleh gak.apa nak buat wanita nie hatinye rapuh.mudah dengan godaan.wanita dicipta utk disayangi dan dibelai.bukan utk diperkotak-katikkan.
ehem ehem ehem rase nak makan spaghetti la...

10 comments:

najihah sahami said...

yunk..i'am hurting..ouchhh

iszieylyanziy said...

yunk,,is pon rasa benda yang sama nie,,aish,,maybe lah kan,,balasan tok is yang suka mainkan perasaan orang dulu,,hahaha,,jahat x?hehe,,sekarang baru tao,,sakit dipermainkan,,,sobbing

S.U.R.I.A. said...

meh dtg ghumah sayam mkn spagetti!

nadzirah aqilah said...

ouchh.. panasssss.... thanks yunk kerana memahami jiwa i... i pun ngah frust menonggeng dan berguling nie... lelaki xbley caye.. mulut manis je sume!! opsss... menambah plak saya.. hehehe

mat dan mina said...

nak buat cmne....sabau je lah...hehehehe

Bulan said...

@ mish

asal ttibe je yunk.irfan watpe kt u?
meh i pelakong dia kaw2.ahakss

Bulan said...

@is
ermm.no komen la yunk..
insyaAllah pasni jgn wat lg ye.ehee

Bulan said...

@ suria

ala syg.dtg la amik i.nak mkn spaghetti nie

Bulan said...

@ aniss

ehee yunk.kite same2 wanita.turut merasainye.but dear,bear in mind not all guys are like that.theres ONLY few.tp taw la kan sbb yg sikit tue la jd kite wanita nie susah nk caye laki kan.ehee dun worry dear,u will find him.

Bulan said...

@ mat dan mina
tengah sabau la nie.ehee

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers