Her Day...

Assalamualaikum...

Hari nie hari dia. Dia sudah 24 tahun. Umur matang,tapi perangai macam budak-budak skula. Suke merajuk kuat jeles. tue memang dia tak nafikan.Umur tue dah boleh kawin. Ehem ehem sape tak nak kawin kan? Dia mesti la nak kawin. Nak ada suami yang sayang dia,bukan pukul dia.Opss! ahakss

Selama dia hidup 24 tahun nie. Macam-macam kenangan dia gembira,sedih,duka,bahagia. Hidup seperti insan biasa. Keluarga yang sederhana tapi bahagia. Bila susah keluarga dan kawan-kawan sentiasa ada. Alhamdulillah,bila berjauhan dengan keluarga kawan-kawan sentiasa menemani.Fobia! nak melintas jalan. sangat fobia. Fobia dengan kaki pukul (trauma).

Untuk tahun ke 24 kelahiran. Dia memohon agar sentiasa di murahkan rezeki. Hidup dalam keadaan yang sihat walafiat. Bahagia bersama insan-insan yang disayangi.hidup tanpa dugaan ibarat tiada cabaran.kan? tapi setiap masalah dan kesulitan pasti ada jalan penyelesaian nya. Dia berharap akan sentiasa ditemani tika suka dan duka. Harapan dia sebagai muslimah,agar hati nye sentiasa di jalan yang benar dan lurus. Hidup berlandaskan Al-Quran dan Sunnah. Semoga dirinye dia menjadi wanita yang solehah untuk kedua ibubapa,suami dan agama.

Terima kasih kepada yang sedang dan pernah mencurah kasih kepada dia.Dia sangat menghargainya. Kepada keluarga,Abah dan Mama,tanpa mereka dtiada dia didunia. Adik-adik yang sentiasa mendorong kakak nya. kepada sahabat-sahabat yang di sayangi, terima kasih kerana sentiasa menemani dia tiap kali dia inginkan seseorang.

SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN 
"NAZIFA MOHD ZALI"

pssttt~~ wish tahun nie? nak abeskan degree dgn baik. nak cari pakwe.ahaksss

34 comments:

dak eina said...

dh 24thun?? xpercaya eina..huhu nway~ happy birthday ye ifa sygs~

semoga panjang umo n dimurahkan rezeki :)

..hizamirahim.. said...

happy besday!!!

erk.

wish tu, fokus kat habeskan degree tu dulu.

XD

.: iEyLa :. said...

happy birthday yunk..

♥mizrEd♥ said...

happy besday! kan betul td syah teka k.ifa punya besday! hehe.. duk mahallah asma ke?

Bulan said...

@ dak eina

thanks sayam! percaya la ifa da 24.ahakss

Bulan said...

@ hizami

thanks zami!ahakss..
yg 'pakwe' tue wish sampingan.boley?

Bulan said...

@ ieyla

thanks sayam!muahh!

Bulan said...

@ misred

thanks sya! pandai sya.ehee aah k.ifa duk asma'.ehee

Zaer!! said...

Pergh! Ayat tak mo kalah ni.hehe.Ni entry carik jodoh ke u?nk isik borang leh?hahahaha.Neway,selamat berbahagian disamping orang tersayang.Sahabat disni senantiase doakan sahabat disana.AMinn.ahaksss.

Bulan said...

@ zaer

ahakss.Thanks yum. Aminn.

♥mizrEd♥ said...

k.ifa.. td dengar ad org nyanyi lagu besday kat blok H or F or ntah la.. sya blok G.. k.bulan punya besday ke tu? hehe

Pendekar Berkuda said...

huahahahaha...mana borang?? zaer dah mintak tu...lalalaalala~!

Happy Birthday Mulammm~!

Nyiahahaha...

miss_neeya said...

kakak..hepi besday yaww :)

akU GaDis said...

cik bulan sayams,,
happy birthday to you,,,
erk,, da 24?? hihi,, ai muda lg,, ngeee

najihah sahami said...

ahaks!!sayam..

http://najihahsahami.blogspot.com/2011/01/happy-bornday-bulan.html

~syazwanie~ said...

eppy bdey cik bulan...
da 24 ke?? cm ta cye je.. kihkikiki..

nway.. hope cik bulan brjaye abezkan degree ngn baek.. n y pling penting.. dpt cri pkwe y leyh jge cik bulan.. =P

cikgu ainura said...

happy belated birhtday my dear.. sory. lmbt wish... semoga apa yg dihajati... tercapai... amin.....

eRza farEeha said...

yunk..hepy birthday...hehe..
special 4 u..

http://zaerrzone.blogspot.com/2011/01/hepy-birthday-bulan.html

syg u ketat2 la.ehhe

~~su manje~~~ said...

semoga panajang umur dasn murah rezeki sis bulan...
nak sikit tau...!!!!

misyamissyou said...

sis fobia lintas jalan ke? heee same la kite..
happy birthday sis! moga semua urusan dipermudahkan Allah ^_^

Afiq Din said...

nk kne panggil akak la pas n ye bulan...
hehhehe... hppy bufday

Ellen said...

hai hai dik ..akak nak wish happy besday ya..semoga terus murah rezeki dan lebih berjaya ya..sayang adik..hehe

puan nina said...

happy birthday...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki

erm..baguslah..habiskn belajar baru bercinta =)

jemput join ga sy http://puannina.blogspot.com/2011/01/my-birthday-giveaway.html

laskar rainbow said...

hai Bulan sayang! hepyyy bufdayyy darling=)

semoga diberkati olehNyaaa=)

Gayahspears said...

yunk!!!!!!!!!!!!! hepy besday..muhahah,cayam ko ketat2. jg diri ya.namoo nakai2.. geget kang.. belajor leklok ye.. salam,jaga diri, hiasi peribadi~

RuSh D said...

heppy besday bulan:)

iszieylyanziy said...

hepi besday yunk :)

Hanis MY said...

happy birthday! singgah sini dan folo...

hira said...

happy birthday :)

caliph shuriken said...

waa.. sdah 24.. kpd oppa2 yg layak, sila msuk minang awek ni dgn segera, hikk...

p/s: hepi besday ^^

naim fazrin said...

hapy birthday...

Afiq Bukhari said...

eh baru terperasan entry ni haha again n again, a happy birthday to u moon :D

puteri cahaya. said...

Happy Birthday dear!! :)

n!da said...

epy bezday cik bulan!!! ^_^

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers