Kalau dipuja sangat macam nie la jadi nye...

Assalamualaikum

Mendung je hari nie kan. Tapi mendung lagi hati orang yang berduka dan sedih. Eheee. ape aku mengarut nie.
back to the title tue. Orang atau manusia.tak kan haiwan plak kan?sebab haiwan tak ade akal. so ia nak bersifat riak macam mane kan? jadi kat sini i tuju kat manusia la nie. bile dah terlalu tersangat dipuja dipuji disanjung. mula la perasaan riak dan takbur tue menguasai diri. Ape je yang dia buat,tak kira la betol ke salah ke mesti ade pak turut yang menyokong! Hah! suka la dia kan? yang kena tindas nie sape nak bela? rase dah otai sangat kan? pape pun siasat dan selidik dulu la weh! ape yang dia nak buat dan lakukan. bukan main hentam je. bukan terus nak menghukum orang. kalo orang buat ko macam tue ape ko rase? sakit kan? eh lupe plak i.ko dah otai sgt ramai pengikut. ko buat ape pn akan ade pak turut yang menyokong kan?

pape pun.fikir elok elok.Allah dah bagi akal fikiran untuk berfikir. rasenya dah cukup matang nak fikir dan judge sesuatu perkara.

pssstt~~~maaf la mood tak ok hari nie. orang yang i heart sedih,so i pun sedih juga. sebab tak dapat nak kesan kat mne dia menyorok.

15 comments:

iszieylyanziy said...

janganlah sedih2 yunk ye


DOA MENDAPAT JODOH

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kak bulannnnnn! jangan soih sodih yoo. take care!

ardinihumaira said...

errr... mengapakah...
huhu


ada orang marah ifa ke.. nape.. sob sob...

imz said...

kalo bulan sedih...gelaplah malam kita..hehe...tanpa cahaya dr bulan

FariehanIbrahim [LBC] said...

xpa2, tke ur time.
tp jgn sdey lame2 taw, nti xcomey da.
hehe =)

Afiq Bukhari said...

mana orang tu pg menyorok ha? haha rileks yer mokcik :)

~~su manje~~~ said...

su ader kat sisni sis bulan.......don't be sad...
sis bulan carik la su...
su nak menyorok nie..!!!!!!

najihah sahami said...

yunk...dont be sad lorhh..

norh said...

sedih sehari ja..esok hapy2 ye..

.::zaimah::. said...

org macam tu baek p campak kat marikh je..eh, tetibe emo lak..huu

cikgu ainura said...

cian bulan.. sabar ye dear...

cik sakdi said...

jangan sedihhh yee =D

Anishaway said...

wahhh, kat sape cik bulan bengang tuh ?

manusia mcm tu patutnye direjammm !
(ganas btol statement) haha.

chill yea cik bulan ;)

LeeAneem said...

aittt.....main sorok2 pulak....

mrs.sabri said...

itulah sikap segelintir otai dik..dia perasan terlebih otai dan terlebih mkn petai..memang suka mengaibkan org sekiranya org lain ada buat silap sikit..mcm la dia tu bgus sgt kan?huhu be patient ye bulan..

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers