Adam dan Hawa


Assalamualaikum 

Sedang seronok-seronok Bulan blogwalking, terjumpa la sesuatu kat blog orang...
Wahai Adam janganlah merendahkan perasaan Hawa, dia memang diciptakan seperti itu. Apabila seseorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitikkan airmata, itu berarti dia sedang menangis di dalam hatinya.
Dan wanita sulit untuk mencari sesuatu yang dia benci untuk orang yang paling dia sayang....

Jom nangis..Tengok 'Adam' pujuk tak?

Psstt~ betol betol,susah sangat nak benci orang yang kita sayang kn?walaupun dia pernah buat jahat dulu. 

9 comments:

al_hakim said...

sob2..kalau laki nanges cm mane pulak bulan?wuu

jom join sy berkempen bulan..=)

eRza farEeha said...

wahh//..sgt terharu!!

nadzirah aqilah said...

sediihhhh...

najihah sahami said...

yunk..u know my feeling right now kan..hurm..xde sape nak pujuk pun..
:(

Putri_Aizat said...

sedih....huhu...
mmg perasan...susah kita nak cari kekurangan pada org yg kita sayang...tu kelemahan yg terbesar bg seorg pompuan...

akU GaDis said...

betul tu yunk!

wanita pyh nk cr ssuatu yg dia bnci utk org yg dia plg syg,, sob3,,

sdey :'(

Aefa Aerisya said...

ok kaum adam.. skrg paham2 la ea. hhih

CikSiti said...

betol tu..wanita mmg susah nak cari sesuatu yg die benci utk org yg dia sayang...

kadang2 wanita lupe diri nye disakiti..tapi tetap membiarkan nye hanye kerane org yg menyakiti itu adalah org dia sayang...

ardinihumaira said...

jiwa wanita sangat kental ;)


p/s:
ifa.. k.mi dapat dh email tu. tapi dok busy... hehe... k.mi letak banner ifa minggu ni deh... pasal sumbangan tu... k.mi nak inform kakjah dulu deh... nanti k.mi inform... :)

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers