kita berbeza..kita tak sehati


saya masih disini bila kamu memerlukan saya. saya akan menemani kamu ke mana sahaja kamu mahu pergi. datang la pada saya bila kamu kesepian, saya akan cuba menemani walaupun tanpa berkata-kata. saya tidak akan meletakkan sebarang syarat bila menemani kamu. saya akan abaikan segala macam kerja bila kamu rasa bersendirian. tanpa bersuara pun saya tahu permintaan kamu. kalau kamu mahu bergembira sekali pun dan mahu saya ikut serta, saya akan pergi. lumrah diri saya takkan berkata tidak pada sebarang permintaan kamu. 

tapi saya juga manusia yang selalunya terhiris dan terguris bila saya terasa kesunyian tiada siapa memahami perasaan saya, tiada siapa menawarkan diri menemani saya. sungguh ! saya malu mahu meminta-minta sesiapa menemani saya. saya tak mahu dikatakan suka memaksa orang. saya sedih walaupun dengan berkata-kata, kamu masih belum memahami kehendak saya seperti saya memahami kehendak kamu. saya sedih dan berputus asa terhadap kamu.

sekarang saya sedar, saya tetap akan menjadi peneman kamu tanpa syarat walaupun kamu tidak mahu menemani saya sekali pun.

psstt~betol kita tak sehati kan?tapi saya sayang kamu.

7 comments:

iszieylyanziy said...

sayang bukan segalanya kan yunk,,,sayang bukan lesen untuk serasi :)

Jasmin Ibrahim said...

same with me bulan.. :-(

najihah sahami said...

yunk tak mo la sampai semua u tak berani nak cakap tidak kat dia. tu kan lesen untuk dia pijak kepala kita. maybe not today, tp mungkin someday..siapa tahu kan..sabat ye yunk!!

muah..hahaha

cikgu ainura said...

saya juga sayang kamu...

Dilla Nur said...

dilla sayang bulan...err...xde kaitan pon kan ngn entry neh...hehe
wish u more stronger than b4, dear~

eRza farEeha said...

yunk..be strong ok..xmo sdey2..

kamarukom said...

apabila bulan boleh berbicare...
chill ye~
always pkir yg ade lg org yg lbih besar mslhnye dr kite ;)

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers