Aku Rindu Setengah Mati Kepada Mu..

Assalamualaikum...

Best doe layan lagu D'masiv nie. Rindu 1/2 mati.Hahaha.Tangkap leleh~~(lap cepat2 ye).

Kome kome sume layan tak cite Kejora dan Bintang?


Ramai kot yang suka tengok cite nie. Makcik makcik tue suka la kan nengoknya Baim Wong. Cite nie di tayangkan di Astro 5kali sehari.Hah hambik ko! Siap leh hafal lagi dialog tue.

Cite nie di ciplak dari sebuah Drama Korea yang bertajuk "Shining Inheritance".


Wa cakap lu cite Kejora dan Bintang tue sebijik macam drama nie. Cuma Kejora dan Bintang lebih banyak mengarut dan kelentong nie. Saja nak panjangkan cite kan?

psstt~ pape pun i like D'Masiv. k,chow lu.Nak p karok dalam bilik air.Muihihi

18 comments:

CintaZulaikha said...

hakahakhkahkahk...tau takper..samalah ngn citer princess hour ngn citer jangan benci bilang cinta ke hapa..lupa da..citer indon yg marshanda ngn baim wong blakon..

klakar btol..

cik ayin said...

sume cite nak ikot cite luar kan...
cite melayu pun sama

Sakinah Mohd Darus said...

yeah!! setuju sangat.
drama Kejora & Bintang memang banyak mengarut.

Bulan said...

@ cinta zulaikha

aah.tol2.same kan?

Bulan said...

@ ayin

ntoh ler.pe nk jadi ngan cite melayu skunk nie

Bulan said...

@ sakinah

hell yeah! mengarut kn?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bulan sayam..akak suka gak D'masiv

Dilla Nur said...

hehehe...i like dis song sayam...miss u too...beri much...thanks dear... T_T

Mrs.Yie said...

kurang suka la tgok cite indon..pernah tgok cite indon skali je..masa cite bawang merah bawang putih tu haa..lepas tu x tgok langsung dah.. :)

apik pehe said...

haha..baru nak mandi la tuh

Bulan said...

@ Kak LM

best kan kak lagu2 dorang

Bulan said...

@ dilla nur

me too.like it!miss u too dear.muihihi

Bulan said...

@ mrs.yie

same la akak.Bulan pun x suke tgk

Bulan said...

@ apik pehe

hahaha kantoi!

najihah sahami said...

mesti sore u xsedap kan???sebab tu karok lam bilik air je.
:P

Bulan said...

@mish ngeks

zzzzz =p

sarah mohamad said...

memang pun bulan, selalunya citer hendon ni banyak meleret leret dan kelentong punya. tapi apa2 pun layan lagu dmasiv tuu. besttttt!

eila said...

endon biase ar ske sgt wat citer kdg2 ble tgk cam x msk akal mula2 tgk best lama2 boring nk mampos!

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers