Cinta Ibarat Heroin Dan Berak

Assalamualaikum...

Kome kome sekalian tak rasa cumil ke tajuk entri awok? Soley soley~

Malam nie makan nasi ayam gorang dengan telur dadar. Mama pergi kelas ngaji malam nie. Abah plak outstation kolompo. So,tinggal la kami adik beradik. 1 2 3 4, awok sebagai yang sulong.

"Kome kome semua nak makan apa malam nie?"
"Ikut tangan Along la nak masak hape."

Ikut tangan wa ek?Kalo ikut tangan wa. Kita makan nasi kosong ja la. Ahakss.So,nk simple dan cepat.Wa goreng ayam dan telur dadar je. Lauk kering je malam nie. Tak ada kuah.

Ok, straight to da point.

Apakah itu Heroin?
Kamus awek awek cun kata: watak perempuan yang selalunya cun,cantik,gojes yang diselamatkan oleh watak lelaki atau yang ditergilagilakan lelaki. Sampai 2 3 lelaki tergilakan dia seorang.


Kamus Dewan Bahasa kata: sejenis dadah.



Korang terpikir pikir tak, nape la penagih dadah tue obses  sangat dengan dadah. Sampai tergila gilakkan kat dadah,Kalo tak makan terus rasa jadi tak betol dah naik gila gila.Sampai sanggup tetak mak bapak kalau tak bagi duit nak beli dadah. Sampai sanggup merompak mencuri membunuh.Semua nie gara gara cinta terhadap dadah. 

Cinta ibarat macam dadah la. Ketagih.Hari hari maw dengar suara dia. Semua buruk jahat dia nampak indah je.Kalo dah chenta sangat sama itu orang. Kentut dia pun wangi,ketiak masam pun wangi. Ye idak?

"Aku sedang ingin bercinta...karana.."pandai pandai la sambung sendiri yek~

Cinta dan Berak plak?
nie teori kawan Bulan punya kakak kawan dia punya teori.(ada lalat disitu.ehee)...wengggsss!

dia pesan, kalau tahan tahan cinta tuh, kalau tak luahkan atau tak lepaskan luahan ibarat macam tahan berak sakitnya. bahaya taw tahan berak nie.Bleh bawak kepada sembelit.

sebab hari tue kawan kakak dia tak tahan nak cirit dalam lift. Sampai tercirit dalam seluar. (Amaran: tengah makan jangan baca ye)


 psstt~ Dah 3 hari tak berak.kene makan ubat julap nie.Hukhukhuk

12 comments:

Farid Ahmad™ said...

hahahahahahahahahahaha Like!!!!

najihah sahami said...

oi oi..pasal pe xsenonoh benor entry kamu ni bulan??ades.. hahaha..so, u ngah sembeit cinta ke sembelit taik mek?hahaa

kiz said...

teori yg last cinta and b***k tu boleh di terima..haha

sarah mohamad said...

hahaha. adess! heroin dan berak. saya nak pilih jadik heroin. hiks

Izyan Masri said...

KEHKEH.LAWAK LAH PULAK.EYH LUPA NAK CAKAP.PEGI BERAK CEPAT.!! DAH 3 HARI TAK BERAK KAN? HAHA

eRza farEeha said...

u xberak ke arini tunj??haaa..ahaha

Gayahspears said...

aku rase nak berak ja... boleh tak berak kat cni :P huhu

Gayahspears said...

aku rase nak berak ja... boleh tak berak kat cni :P huhu

Gayahspears said...

aku rase nak berak ja... boleh tak berak kat cni :P huhu

Gayahspears said...

aku rase nak berak ja... boleh tak berak kat cni :P huhu

Encik MamaT said...

jom berak beramai2.. adess.. najis2.. nak berak tu sila pergi tempat sepatutnya ok...

cik ayin said...

hahahah..busuk la....!!

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers