KING cakap Air Nescafe saya Tak Sedap

Assalamualaikum...

Oh yeah! Nak melompat lompat nie. Kelantan menang! Tahniah RED WARRIOR! I lap u lah!

Ewah ewah. Tak pernah lagi air yang Bulan buat dikutuk oleh sesiapa. Tapi lepas isyak tadi siap kene kutuk kaw kaw lah.

"Tawarnya air nescafe nie.Tak letak gula ke?"

Ececece. Biasa la even rumah nie di huni 6 pompuan 1 orang lelaki. Priority lebih kepada lelaki. Kenapa?
Sebab dia adalah KING dalam rumah Bulan nie. Sapa lagi kalo bukan ABAH aka Encik Mohd Zali Bin Mat nie.

King and Queen 

Nak tengok Television pun kene mengalah dengan dia. Erkk skema la plak tulis television.Huhuhu TV la. Sabtu lepas nak tengok AF. Dia sibuk nak tengok bola. So,Kami yang lain mengalah la. Nak wat macam mana. TV lg satu tue dah bagi orang. Mama baik hati sangat bagi TV kat orang.Hukhukhuk.

psstt~ sengaja letak gula separuh sudu. Kurangkan gula dalam minum.Erkk tol ke?Bantai jeks.
psstt~ baru perasan.membebel lagi malam malam nie

8 comments:

eRza farEeha said...

hohoho..adehh..u jimat sgt gule tuu..haha

cik ayin said...

yeke sengaja...???heeee

kakchik@ella said...

abah kc pun camtu .. sokmo ckp kalo buh gula, biar sampai rasa.

btw, hepi jgak sbb Red Warrior menang!! yeay!!!!

apik pehe said...

laaa..bulan ore klate koh?uhhh..tok pasal2 apik kecek luar nga bulan selama kening...

najihah sahami said...

jimat btol u eh..nak kena ni. hhahahaha

Mrs.Yie said...

kurangkan gula dalam minuman,tambahkan manis dalam senyuman..hihihihi :)

Ardini Humaira said...

yeay klatey meney yeay :D

sarah mohamad said...

kurangkan gula dalam minuman, lebihkan manis dalam senyuman. hiks

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers