BERSIH :: Tak seBERSIH nama Aku

Assalamualaikum...

Tengah tengok Big Momma kat Astro. Baru siap pack order customers. Esok baru nak pegi pos. Nie 1st time drive semenjak balik cuti nie. Lama tak sentuh kereta tue. Entah entah merajuk dengan aku. Hahahhaa.

BERSIH,kecoh sana sini. Dalam suratkhabar,telebesen macam mana la. Abah aku plak tak bagi tukar channel lain dah kalo tengok berita mesti TV3. Aku tak tahu nak cakap la dengan orang orang yang terlibat dengan perhimpunan nie. Dorang nie bagi aku AKAL PENDEK. Ntah ape yang panjang. Tak reti nak fikir. Apa efek nya pada rakyat yang tak terlibat dan juga pada ekonomi negara.Malu-malu. *wa geleng kapla*


BERSIH, tue maksud nama aku. NAZIFA. NAZIFA maksud nya bersih. Kalo yang belajar bahasa arab tue tahu la. Aku pun tak tahu sebenarnye. Selepas aku amik kelas bahasa arab masa matrik UIA dulu baru aku tahu maksud nama aku. Sebab ustaz selalu sebut bila belajar tajuk kebersihan. Dan aku lah orang yang selalu kene baca perenggan buku teks bila belajar tajuk tue. Gamak nye lebih afdhal kot aku yang baca =p

ok bai~

psstt~ maksud nama kita cermin pada diri kita =)

5 comments:

caliph shuriken said...

owh baru tau mksud nama mulaan, hukk...

latest en3: latest tips exam PTD?

CikHaniBhulat said...

wat malu je kalo pelancong tengok..selalu tgk kat tb je rusuhan kat egypt la, endon la, thai la..skrg kat malaysia sdiri..hurm...takut!

sarah mohamad said...

baru tahu rupanyaa nazifa tuu maksudnya bersihhh. mesti cik bulan ni pembersih kan. hehe

najihah sahami said...

bulan ni bersih ke?erk..xnmpak pun p perhimpunan semalam..:P

emieysandra said...

suh polis tangkap..ni bersih..BERSIH (nazifa) sdg main blog..huhu ;p

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers