Koleksi Entri Sampah Aku::Entri sampah terakhir aku

Assalamualaikum...

Wahh.sangat penah ini hari.Penat melayan tetamu. Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar dan baik. Sungguh aku penat hari nie. Dari pagi sampai ke petang aku kene senyum je, Mulut nie pun dah rasa lebar sampai ke telinga. Hahaha.

Malam nie rindu membuak-buak yang teramat sangat :) pada belog nie. So,aku godek godek entri lama. Aku kumpulkan entri entri sampah aku. Aku baca balik. Hahaha. Ada nak tergelak. Ada rasa nak menangis. Sungguh,entri nie aku tulis dari hati.Dan ada setengahnya lirik lagu yang mirip-mirip dengan perasaan aku Aku menulis tanpa aku fikir tentang orang lain. Hahahaha

Kenapa aku cakap ianya entri sampah? Kerana aku rasa ianya memang sampah :)

Dimanakah Dia

Love revolution

That Person

You and I

Luluh Hati ku

Tik tok Tiada Kesudahan

Hati ku

Saya...Awak

Berakhir di januari

Hati seorang....

Kosong

Just wanna be your flowerpot

That Woman

Kita berbeda

Aku tertanya...

Fuhh.banyak kan. Hahahha.Aku kene buang semua benda nie. Dah tak ada apa yang perlu aku usahakan lagi. Usaha aku selama nie pun aku tak dapat apa apa.Hahahaha Dapat jugak sikit sikit. Sikit caci,sikit maki,sikit keji. Tue je la aku dapat.

So,dari pengalaman nie aku belajar.
" Kadang-kadang kita tak akan dapat kasih sayang dari orang yang kita sayang,kerana mungkin tanpa diduga kita akan dapat caci maki hina keji dari dia".

Aku tak nak simpan apa apa lagi. Aku nak buang semua. KOSONG. Kembalikan segala milik aku. Sebab aku dah kembalikan segala milik kau.

psstt~ bertuah lah korang bila orang yang korang sayang pun sayang korang :)

3 comments:

sarah mohamad said...

takpe lah bulan. terima dengan hati terbuka saja yek :D move forward okay tayam :)

najihah sahami said...

uit..u nk delete ke smeua tu. sayang woo..ai pn bnyk je smpah sarap. dah bau busuk macam bangkai. tp simpan la beb. kenangan ooo..ingt kita ni manusia satu rasa je ke? hehe..

Acik said...

pulangkan ... tiba2 teringat maya karin. heheheee ...

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers