Ada kuasa ke kita nak ukur keikhlasan orang??

Assalamualaikum...

Baru aku perasan sepanjang ogos nie yang sekarang sudah ke angka 23 yang lagi 7 hari nak tinggalkan ramadhan penuh rahmat nie untuk bakal kita menyambut syawal dengan penuh kemeriahan. Huffff! SEMPUT~
*ce korang baca dengan 1 nafas. kompem semput kan?* hekhekhek

Panjang kot ayat kat atas tue. cume aku nak cakap aku baru je update 2 entri sepanjang Ogos nie :p

Dulu ikhlas tolong sekarang tak ikhlas
Dulu dapat pahala sekarang dapat dosa

Sapa kita nak nilai keikhlasan orang? Malaikat ka? Nabi ka?Tuhan?Ya Allah mintak jauh. SYIRIK!

Dan sapa kita nak tentukan dosa pahala seseorang? 

Pape pun cermin diri sendiri dan selamat beramal :)

psstt~ pendek giler entri aku.ku bajet panjang mencecah lantai akibat lama tak update :p

6 comments:

syafa said...

kita memang takde kuasa, tapi kita kan bole doakan.. :)

najihah sahami said...

ikhlas tu sendiri je yang tau...huhu..i ikhlas komen ni tau...hehe..


miss u sayam..selamat hari raya!

apik pehe said...

huhu..mek..pendek takper..asalkan kitorang tau mek terus update..weeee

caliph shuriken said...

kuar jgak en3 baru.. selamat beramal mulaan ^^

rara pinkmafia said...

rara penah dgr ceramah dulu,manusia takkan boleh menilai tahap keikhlasan manusia,even kite sendiri nk ckp "saya ikhlas derma ni" pon tak boleh sbb hanya Allah yg tahu tahap keikhlasan kite. =)

tomatokering :) said...

ramai tak suka cermin diri sendri sbb tkot trkejot . bhahaha ;p

Popular Posts

I Love My Blog

Daisypath Anniversary tickers